Snoozer skrev:
Opelmadness skrev:
Kommer man för snabbt in i en såpass skarp sväng och det släpper gick det nog liiite för fort in i den kurvan, eller hur?
Men misstänker dom inte att det gått för fort så kanske det inte blir nåt alls, mer än att bilen är kvaddad som du säger.
Tråkigt men sant.
Hoppas att det gick bra med dig iaf.
MVH T.
Well.. Jag hade GPS:en på. Den visade att jag skulle köra rakt fram, men så nästan framme vid svängen så ändrar den sig och säger att jag ska svänga till vänster, jag får då panik och bromsar samtidigt som jag försöker svänga, så att bilen åker ner i diket... Sen att jag har dubbdäck på nu när det är blött ute gör inte saken mycket bättre.
Att du blint följer GPS:en borde enbart det påbjuda ett par år bakom galler.
Men jag har sagt det för och jag säger det igen, prövotid förändrar inget när det gäller straff.
ENDA skillnaden är att du isåfall måste ta om allt medans vi som inte har prövotid får tillbaka kortet (Ifall spärrtiden understiger ett år).
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.