2614
Sök

Inför: P-hus träff 6/2 Kl 15-18 på entrè i Malmö

514 Inlägg
5 januari 2010
#101
1. Mange_volvo - Volvo s60T
2. Henkecool - Volvo 940T
3. Bmw-Racing -
4. M_Bercic - Volvo 244
5. R1kard - BMW 540
6. Mr.Brandt - skrotsaab 9-3
7. the-furious-one-mitsubishi eclipse
8. Gosey - Audi A4
9. StalkerK - Honda Civic Type R
10. Perry86 - Mazda Miata
11. GandalfNilsson - Volvo 240 + flera andra som hänger me!
12. KoGGe - Volvo s40T
13. Erneland - BMW Alpina B7 Turbo Coupé
14. Nucleardonkey - Honda Civic Vtec
15. khoman - ford mondeo
16. west_is_back - Toyota Supra
17. speedbullet-M3 e36(GT)
18. PointMan - Honda CTR
19. Bolek - Lexus Is250
20. DeFlo - Snaab 9-3
Senast redigerat av DeFlo (5 januari 2010)

BMW = Bil Med Wasakredit

352 Inlägg
6 januari 2010
#102
Andreas79 skrev:
Kan säga som så här: När det var mellandagsrea nyligen så när jag kom till parkeringshuset
Entré var det så här många lediga platser: Plan 1 -> 6 lediga platser. Plan 2 -> 64 platser lediga
(vilket man kan se på skyltar i p-huset).

Och vad jag har för mig har de väl totalt 1000 platser på båda plan sammanlagt ?

Och just då kom det ännu mera folk när jag precis hade parkerat, så det var verkligen
fullsatt ett bra tag där. Visst, på mellandagsrea kommer det alltid mer folk än vanlig rea,
men har man otur kan det komma just på en lördag när folk fått lön - lika mycket folk som
när det e mellandagsrea. Det är rena hysterin då.

Tror tyvärr bilarna från träffen kommer försvinna i mängden
och det kan bli väldigt rörigt just detta datum och tid.

Dessutom - då är frågan igen - har nån fått tillstånd att ha bilträff där ? Undrar om detta
verkligen är uppkollat ordentligt ? och vad har de svarat isåfall på Q-park ?
håller med dig där. det brukar va fullsmockat vid den tiden på entré. vore bäst om man flyttade fram det till 5-6 tiden eller om man kunde va på Orkanen fast det e lite svårt då vi har fått dåligt rykte sen sist

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
6 januari 2010
#103
Hade varit bra med ett svar på Biggi's fråga. Var där också för någon kväll sedan för att kolla på bio.. det var riktigt lite platser.

Om det är "bokat" = lätt att jag kommer om jag inte har helgtjänst -.-"


945 Inlägg
6 januari 2010
#104
Eftersom den ansvariga personen, som startade tråden inte besvarat frågan om det blivit godkänt,
Att det hålls en träff där så kan man enbart tolka det som så att Ingen har ringt och förhört sig!

Kul att folk fyller i listan konstant utan att ha informerat sig.
Men det är klart många har kanske inget emot att få köra hem igen direkt när dom kommer fram...

Själv är jag intresserad OM ansvarig ringer och kollar läget med P-huset!
Samt att det spikas ett nytt datum eller nytt p-hus då det inte kommer finnas lediga platser som det är nu.
Senast redigerat av Bjare (6 januari 2010)


1 513 Inlägg
6 januari 2010
#105
Biggi skrev:
Andreas79 skrev:
Kan säga som så här: När det var mellandagsrea nyligen så när jag kom till parkeringshuset
Entré var det så här många lediga platser: Plan 1 -> 6 lediga platser. Plan 2 -> 64 platser lediga
(vilket man kan se på skyltar i p-huset).

Och vad jag har för mig har de väl totalt 1000 platser på båda plan sammanlagt ?

Och just då kom det ännu mera folk när jag precis hade parkerat, så det var verkligen
fullsatt ett bra tag där. Visst, på mellandagsrea kommer det alltid mer folk än vanlig rea,
men har man otur kan det komma just på en lördag när folk fått lön - lika mycket folk som
när det e mellandagsrea. Det är rena hysterin då.

Tror tyvärr bilarna från träffen kommer försvinna i mängden
och det kan bli väldigt rörigt just detta datum och tid.

Dessutom - då är frågan igen - har nån fått tillstånd att ha bilträff där ? Undrar om detta
verkligen är uppkollat ordentligt ? och vad har de svarat isåfall på Q-park ?
håller med dig där. det brukar va fullsmockat vid den tiden på entré. vore bäst om man flyttade fram det till 5-6 tiden eller om man kunde va på Orkanen fast det e lite svårt då vi har fått dåligt rykte sen sist
vatt ju lite de jag syftade på också för de känns om rena soppan e sådan dag så dax..


Utbildad proffsamatör
783 Inlägg
7 januari 2010
#106
Men nedre pakeringsplanet på Entré brukar vara rätt ledigt oavsett tid på dygnet har jag sett...

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
7 januari 2010
#107
hmpf.. men man kan ju inte bara gissa.. låt oss säga att det kommer ca 40 bilar i slutändan...kan ju inte gå så bra... hmm någon måste ju ringa och fråga de som äger stället.
Senast redigerat av Yenza (7 januari 2010)


945 Inlägg
7 januari 2010
#108
Yenza skrev:
hmpf.. men man kan ju inte bara gissa.. låt oss säga att det kommer ca 40 bilar i slutändan...kan ju inte gå så bra... hmm någon måste ju ringa och fråga de som äger stället.
Det bör Den göra som ändrat rubriken, alltså skapat tråden och anser sig hålla i träffen och planering.


P0LLE
7 januari 2010
#109
alltså det hade varit bra om någon får ordning på detta...
Senast redigerat av the-furious-one (7 januari 2010)

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
7 januari 2010
#110
Typ den personen som inte har varit online på garaget under de senaste två dagarna ^^ han har väll annat för sig.. kommer nog ett svar så småningom smile


P0LLE
7 januari 2010
#111
det får vi hoppas big_smile

3 968 Inlägg
7 januari 2010
#112
Jag tog tag i det ännu en gång nu precis och mailade till Q-park i och med
att jag mailade dem förra året med, så minns de säkerligen att jag mailat dem förut.
(Ansvariga för Entrés p-hus)

Nämnde även det datumet och frågade om vi får ha bilträff, ställde även andra frågor till dem.

Återkommer i denna tråden om deras svar så fort jag vet något smile
Senast redigerat av Andreas79 (7 januari 2010)


-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
7 januari 2010
#113
Perfekt Andreas! big_smile

+rep och en 5:a på din på bil för det wink


1 513 Inlägg
7 januari 2010
#114
ett steg i rätt riktning tackar..


1 464 Inlägg
7 januari 2010
#115
Andreas79 skrev:
Jag tog tag i det ännu en gång nu precis och mailade till Q-park i och med
att jag mailade dem förra året med, så minns de säkerligen att jag mailat dem förut.
(Ansvariga för Entrés p-hus)

Nämnde även det datumet och frågade om vi får ha bilträff, ställde även andra frågor till dem.

Återkommer i denna tråden om deras svar så fort jag vet något smile
Dela med dig av kontaktperson sen Andreas. Jag har mailat pmalmo.se utan resultat själv mest för skojs skull. Vore bra om vi kunde hålla koll på 'bra kontaktpersoner' så att säga.

Jag har ett namn på kommunen i Ystad förresten som diskuterade Världens Ände. Och nummer (någonstans) till poliserna du och Jill umgås så mycket med + en på kontoret. wink
Kanske vore intressant att starta en svart bok över värdefulla kontakter man kommer på bra höft med.

(Sorry för OT, men det hör ändå lite hit rent generellt kanske.)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

P0LLE
7 januari 2010
#116
det e bra Andreas
Senast redigerat av the-furious-one (7 januari 2010)

SkenLaddRacing
189 Inlägg
7 januari 2010
#117
Ingenting är säkert än vi har bara spikat ett datum när vi tyckte de passade ! Jag och Magnus har mailat Q-park och inväntar svar. Om vi inte fått svar på mailet nästa vecka kommer jag att ringa och prata med dom.

Vi kommer sätta ett sista anmälningsdatum inom kort för att ha någorlunda koll på hur många bilar det handlar om (bra att ha lite underlag att lägga fram till dom), givetvis kommer jag att påtala till Q-park att inga torrvarvningar och däckrökare kommer att förekomma och hoppas att de kommer att respekteras. Vi behöver ju trots allt inte smutsa ner vårat redan dåliga rykte!

Hoppas att vi inte gett er falska förhoppningar!

Rather turboshit than NO power at all.

-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
7 januari 2010
#118
Och med att två sagt att de mailat tar jag mig äran och sätter igång listan igen wink

1. Mange_volvo - Volvo s60T
2. Henkecool - Volvo 940T
3. Bmw-Racing -
4. M_Bercic - Volvo 244
5. R1kard - BMW 540
6. Mr.Brandt - skrotsaab 9-3
7. the-furious-one-mitsubishi eclipse
8. Gosey - Audi A4
9. StalkerK - Honda Civic Type R
10. Perry86 - Mazda Miata
11. GandalfNilsson - Volvo 240 + flera andra som hänger me!
12. KoGGe - Volvo s40T
13. Erneland - BMW Alpina B7 Turbo Coupé
14. Nucleardonkey - Honda Civic Vtec
15. khoman - ford mondeo
16. west_is_back - Toyota Supra
17. speedbullet-M3 e36(GT)
18. PointMan - Honda CTR
19. Bolek - Lexus Is250
20. DeFlo - Snaab 9-3
21. Yenza - Mistubishi Colt GLXi


945 Inlägg
7 januari 2010
#119
henkecool skrev:
Hoppas att vi inte gett er falska förhoppningar!
ptja...  Drar man igång en lista för alla som vill anmäla sig där man faktiskt satt ut ett datum så. roll
Ser även att det tydligen finns ett klockslag, det är lite som att handla och fråga sen.

När du säger Vi så blir jag genast nyfiken på vem som mer är inräknad i ditt användarnamn.


-Renoverar och bygger-
563 Inlägg
7 januari 2010
#120
"SkenLaddRacing" - tror jag att han menar med *vi*

- henkecool
- Mange_volvo
Senast redigerat av Yenza (7 januari 2010)



Sök