3411
Sök

Originallister till M-front

38 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
Som sagt, jag har hittat en M-front, dock utan lister. Tänkte höra fall någon vet om originallisterna passar till M-fronten eller fall det är annorlunda lister till dom?

Tack på förhand:)

Nothing is impossible

49 Inlägg
13 december 2009
Är ganska säker på att orginallisterna på din front inte passar m-fronten. Har bytt 2 m-fronter på mina gamla bmw:s men va ett bra tag sen så kommer inte ihåg till 100%

38 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
Jag kände det nästan på mig, ser ut att vara helt annorlunda lister till den!
Men du vet ingenstans man kan få tag i lister?

Nothing is impossible

49 Inlägg
13 december 2009
Tror bmw är ända stället som säljer löst, kan inte tänka mig att en skrot säljer lösa lister. Isåfall om fronten är skadad men listerna klarat sig.

...has left the building...
4 474 Inlägg
13 december 2009
Sunndinn: Varför inte köpa en NY M-front kopia inkl lister/galler? Kostar ca 150Euro inkl frakt på ebay.de. Helt OK kvalitet och klar för lack (grundad)!

http://cgi.ebay.de/Sport-Stossfaenger-B … 5884ebf093

80 Euro+70Euro i frakt, som hittat!
Senast redigerat av dawwe (13 december 2009)

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

38 Inlägg
13 december 2009
Trådstartare
Dawwe: Jag fick fronten billigt av en kompis dock utan lister, så tänkte fall originallisterna passade eller fall det fanns något ställe att köpa löst, men det kanske är lika bra att köpa en färdig, tack för förslaget:)

Nothing is impossible

...has left the building...
4 474 Inlägg
13 december 2009
Sunndinn: Jag gissar på att du får köpa lister/galler hos BMW, lär kosta typ 1000 om inte mer... Sen så skall du tänka så här: fronten du fick billigt är det förmodligen betydligt mer jobb med att få "lackfärdig" för en lackerare (slipa o spackla...), så den kostar nog mer att lacka än om du kommer med en färdiggrundad spoiler som han bara behöver blåsa på färg på...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

38 Inlägg
14 december 2009
Trådstartare
Dawwe: joo det har du nog rätt i , känner även 2 lackerare så priset kommer sluta bra smile

Nothing is impossible

Sök