2465
Sök

Inför: Vinterträff 19/12 P-hus Jakan Sedan Stinsen

67 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
Nu var det dags att dra igång en vinterträff då vi har fått lite snö på marken. Så Klockan 20:00 på lördag den 19/12 träffas vi i jakobsbergs parkerings hus och runt 21:30 drar vi till stinsen parkeringen för att ha lite mer action på kvällen wink Alla som åker till jakobsberg och ser att ingen är där vid den tiden kan åka till stinsen parkeringen då vi säkert redan har åkt dit. Jag valde även lördag för  att det var flera stycken som tyckte att vi borde köra lördag för att dom av olika skäl inte kunde vara med på fredagar wink
Vi kan väl se till att alla drar 21:30 från p huset så åker vi i en led dom som vill sladda kan köra längst fram och dom som inte vill leka eller inte så kunniga o inte vill riskera att åka in i någon kan vara bak på leden wink Kom så ska ni se att vi kommer ha en trevlig kväll ;D
Senast redigerat av batmangg (17 december 2009)

1 801 Inlägg
15 december 2009
Lugnt! big_smile Jag är på!

Blir ju inte så mycket sladdande kanske för min del men alltid kul att se andra visa upp sig! smile

85 Inlägg
15 december 2009
kommer förmodligen nysvetsad axel smile kommer med drygt 5 bakhjulsdrivna kompisar tongue ses // kör den som är skitigast och låter mäst tongue (volvo 240) smile

67 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
BlauMes alltid trevligt att man kommer ändå om du inte sladdar du kanske kan dra med några polare som vill ha kul ?

Kennet90  Trevligt att du fick med lite kompisar också wink

125 Inlägg
15 december 2009
Om jag blir kvar hemma i helgen kanske jag kommer förbi smile

67 Inlägg
15 december 2009
Trådstartare
Fearsy skrev:
Om jag blir kvar hemma i helgen kanske jag kommer förbi smile

då hoppas vi att du e hemma över helgen wink

112 Inlägg
15 december 2009
Jag var där i morse och testade att göra snygga piruetter. Klart godkänd parkering. :-)

27 MHz lever igen! Järfälla CB Meeting på kanal 19FM
R8N CB SHOP http://cbshop.se / www.facebook.com/r8n.cbshop.se

25 Inlägg
15 december 2009
Drift i rondell görde jag idag  gick väl bra,  ska försöka komma.

1 801 Inlägg
15 december 2009
batmangg skrev:
BlauMes alltid trevligt att man kommer ändå om du inte sladdar du kanske kan dra med några polare som vill ha kul ?

Självklart! Har en en handbromskåt jävel till kompis och två bakhjulare! Dom åker med varesig dom vill eller inte! wink

Roos
15 december 2009
Kan ju tänka på att det lär vara en del folk redan på Ikea-parkeringen, är ju det stället alla 740 samlas på och sladdar.. Så ni lär ju inte bli dom ända.

Avstängd
2 Inlägg
16 december 2009
jag kommer imorgon

I want your body so baby dont tiiz mi

85 Inlägg
16 december 2009
batmangg skrev:

Klart wink men var där i går kväll och den är nersläckt så ganska mörkt roligare och ta nån där man ser nått tongue // solvalla ikväll wink

67 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
Kennet90 skrev:
batmangg skrev:

Klart wink men var där i går kväll och den är nersläckt så ganska mörkt roligare och ta nån där man ser nått tongue // solvalla ikväll wink

fan visste inte att dom har börjat med att släcka ner och så hade tänkt mig outlet bredvid mc donalds fast tror dom kommer ringa dit blå ljusen ganska snabbt då tongue

Bilskadeentusiast
291 Inlägg
16 december 2009
Kennet90 skrev:
batmangg skrev:

den övere på solvalla är plogad barmark på sina ställen.  sad  igår kväll var det dessutom låst där.
Kan tänka mig att det är mycket bilar där då det är tävlingar på onsdagar.
Senast redigerat av KBerglund (16 december 2009)

1 196 Inlägg
16 december 2009
man kanske kommer förbi smile ska försöka få me mej några polare också

591 Inlägg
16 december 2009
Tittar nog förbi om bilen håller till dess:)

DB-Jägarn

Sir skrotnisse
191 Inlägg
16 december 2009
hmm verkar  bli en volvo träff i stora drag .. men men .. kanske dyker upp med lilla snålis om jag orkar

German Engineering
9 083 Inlägg
16 december 2009
Låter ju kul smile Jag kommer förbi och fotar wink

Observera att de släcker ner ljuset på IKEA kvart i 9 varje kväll.

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (16 december 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

67 Inlägg
16 december 2009
Trådstartare
har ni någon idé vart annars man kan åka till där det inte släcks?

Roos
17 december 2009
batmangg skrev:
har ni någon idé vart annars man kan åka till där det inte släcks?

På vägarna (om ingen annan trafik finns), sjukt mycket roligare än mesa runt på en parkering.
Annars har ni ju coop, den tomma parkeringen är nästan fri från stolpar, har dock blivit mindre sen dom byggde nya skiten. Vanliga parkeringen går den med om man vet vad man gör.

Sök