ÄNTLIGEN!! E uppväxt med pickuper runt omkring mig men aldrig haft nån själv. Behövde en BILLIG bil. Billig på alla sätt, så det fick bli en Skoda pickup -00 med den ultra moderna o super stora 1,3 liters bensinmotorn. Den hade inte mest utrustning men helt klart bästa skicket av det jag tittat på. Kanske hade en diesel varit o föredra men nu hittade jag ingen snygg för vettiga pengar.
Så nu ska jag få ordning på den o skoja till den lite
Det e inte frågan om att ta fram stora pengasäcken o bygga show bil. Här e det ekonomi som gäller.
Till o börja med e den köpt "i befintligt skick" eller "som den står" hos en större bilhandlare. Nån sorts snabbrekond e gjord men själv e bäste dräng
Började med att justera in hjullagerna bak för dom glappade väl betänkligt.
Därefter tog jobbet vid att göra rent i kupén. Bilen har gått hos nån hantverkare eller företag som sysslat med trä. Den har ett fint lager trästoft o damm över allt!
Ser inte smutsigt ut. Modern tysk färgsättning på inredningen.I bilen satt en bandare från Clarion. Band?! Budgeten tillät att den mer än förbrukade CD-n från Passaten fick ta plats i stället. Mer effekt o lågnivå in- o utgångar.
Rent på den högra delen*host*Rent till vänster. Syns kanske Högtalargaller o luftgaller rengjorda. Skitigt värreBilen va riktigt smutsig. Fick byta vatten i hinken 4 ggr o då va det helt svart enbart från inredning!
Dom här sakerna använde jag.Lampor e roliga o en pickup ska ha mycke lampor
Hittade lite som kasserats från lastbilen.
Kan det bli nått av det här tro?2 klarade sig iaf. Reflektorerna e inte dom bästa men gratis e gott Sen har jag lyckats ta en hel hög suddiga bilder i vanlig ordning... Men så här blev det med arbetsbelysningen på plats.
Alltid retar det nån Det va allt för i dag. Fler lampor o hjul står på agendan. Ha det!