2550
Sök

350 headers på en 305 ?

Sir skrotnisse
191 Inlägg
17 december 2009
Trådstartare
kommer 350 headers att passa på en 305 ? eller har om olika avstånd osv osv ? ska efter nyår få tag på en 305 som jag ska skrämma upp lite granna inte mycket men lite o ja som jag redan vet och slipper höra .. det e menlöst man får inget tillbax av det .. jo jag får jag får mer hästar tongue

Lastbils Mekaniker
357 Inlägg
17 december 2009
Ska passa, e väl bara insugen som kan skilja lite beroende på motor...Ni får rätta mig om ja har fel smile

Sir skrotnisse
191 Inlägg
19 december 2009
Trådstartare
så med andra ord passar dom .. skönt o veta tongue tänkte det e ju lika bra att ha headers o avgassytem färdigt så jag kan byta till en 350 efter regbesen smile

Lastbils Mekaniker
357 Inlägg
19 december 2009
Dellan1980 skrev:
så med andra ord passar dom .. skönt o veta tongue tänkte det e ju lika bra att ha headers o avgassytem färdigt så jag kan byta till en 350 efter regbesen smile

jo så vill ja minnas de iallfall, annars så om de bara e för att du ska byta efter besiktning så brukar colektorn sitta ganska lika på dom flesta headers om de är samma model tongue o i värsta fall så e går de ju att bocka om övre delarna på rören o borra nya fäst hål så att dom passar, gjort några gånger de så...

Sir skrotnisse
191 Inlägg
20 december 2009
Trådstartare
cool
Toffe10 skrev:
Dellan1980 skrev:

jo så vill ja minnas de iallfall, annars så om de bara e för att du ska byta efter besiktning så brukar colektorn sitta ganska lika på dom flesta headers om de är samma model tongue o i värsta fall så e går de ju att bocka om övre delarna på rören o borra nya fäst hål så att dom passar, gjort några gånger de så...

det blir tufft att göra utan garage och i mitten va januari tongue hihi kan vara en aningens kallt tongue

Lastbils Mekaniker
357 Inlägg
22 december 2009
Dellan1980 skrev:
cool
Toffe10 skrev:
Dellan1980 skrev:

det blir tufft att göra utan garage och i mitten va januari tongue hihi kan vara en aningens kallt tongue

Va sku lite snö göra när man längtar efter V8 muller tongue

Sök