3468
Sök

Sims 2 problem =/

Född sån,kommer dö sån ;)
19 Inlägg
19 december 2009
Trådstartare
Har nu äntligen fått ner allt, daemon tools,SPTD 1.60 och liknande och fått sims 2 att laddas ner men då jag skall öppna det efter jag kört allt i Daemon tools så kommer det upp - "Detta program har kända kompatibiltitetsproblem" men det hittar ingen lösning då man klickar där =/

Någon som vet vad jag skall göra?

801 Inlägg
19 december 2009
Grillen69 skrev:
Har nu äntligen fått ner allt, daemon tools,SPTD 1.60 och liknande och fått sims 2 att laddas ner men då jag skall öppna det efter jag kört allt i Daemon tools så kommer det upp - "Detta program har kända kompatibiltitetsproblem" men det hittar ingen lösning då man klickar där =/

Någon som vet vad jag skall göra?

Är det en torrent du har laddat ner ? och isf har du packat upp den?

Fick ett intryck av att du inte var så hajj på detta? tongue

4 005 Inlägg
20 december 2009
Spelet har inte stöd för vista/win7. Det står på baksidan av ditt fodral. där står även en länk till var du kan ladda ner en update så att det går.

För jag kan inte tänka mig att du bryter mot garaget.orgs regler och diskuterar olaglig programvara här?

Edit: En gammal version av daemon tools har också kompatibilitetsproblem med Win7.
Senast redigerat av linuslinje (20 december 2009)

19 Inlägg
1 januari 2010
Trådstartare
Roundcube - haha,nee e verkligen inte så hajj på det alls tongue men har faktiskt otroligt men satt fått det att funka nu smile

Linuslinje - ne,man skall inte brya mot lagen nej :S men fick att att funka för ett tag sen gemon att ändra kompabilitetsgrejen smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
1 januari 2010
Det meddelandet dyker upp om du installerar ett spel som har just kända kompatibiltitetsproblem, även om du har en äkta version. Så det är inget konstigt men detta, det skall gå att starta oavsett. Tryck bara "starta ändå" eller vad alternativet till att leta efter en lösning online är  smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Sök