Så. här kan vi diskutera fram diverse träffar på södra sidan.
Jag lyfter denna tråd! Jag skulle vilja se lite mer träffar på södra sidan.. Söder om södra station och då menar jag inte bara det gammla vanliga = kungenskurva eller södertälje.
Vad sägs om Nacka? Haninge? Tyresö Nynäshamn? Älvsjö?
Kom igen nu! vi kan ha träffar hela tiden över allt! Bara att styra upp!
Kan inte folk ge förslag på andra bra platser utöver kungens kurva på södra sidan? Hur ser det ut ? Jordbro är bra.. kungen kurva funkar. Men söder är bra mycket större än så. Vad har ni varit på för ställen? och vilket är anmärkningsvärt Bra ?
2 riktigt grymma platser förutom kungenskurva är på Ica Maxis parkering och Bauhaus parkering som ligger mellan Hallunda och Alby, där är det en hel del folk som åker omkring och har kul, där finns även en lite mindre parkering (Biltema) som man kan ha kul på, alltså 3st rätt så stora parkeringar som inte har så mycket skit som står i vägen
Mellan Nykvarn och Södertälje har vi ett ställe som heter Almnäs. Nu har rätt mycket folk kört där så det blivit rätt guppigt men kan man fixa det på något sätt så är det ett riktigt guld ställe! Finns en stor öppen plan och sedan några öppna planer vid några byggnader.
Kan ta mig dit någon dag och kolla hur det ser ut just nu.
Mellan Nykvarn och Södertälje har vi ett ställe som heter Almnäs. Nu har rätt mycket folk kört där så det blivit rätt guppigt men kan man fixa det på något sätt så är det ett riktigt guld ställe! Finns en stor öppen plan och sedan några öppna planer vid några byggnader.
Kan ta mig dit någon dag och kolla hur det ser ut just nu.
Det är tyvärr lite förlångt bort..inte ens stockholm ju.. börjar ju bli skåne! Nej men.. kan väl vara bra att hålla sig lite mer "centralt" på södra sida så alla från nacka OCH södertälje kan komma utan problem.
Nån som ska ut i låt säga jordbro eller åtminstonde södra delarna av vår fina stad, å leka lite ikväll ? Kliar lite i fingrarna och kan vara skoj att säga hej till nån.
någon som ska ut och leka ikväll i södra sthlm? hade lite tid över idag och åkte förbi ikea parkeringen som är tom (mellan ikea och heron city), drog lite repor där, hade tänkt att åka förbi ikväll igen, nån som vill haka på?
någon som ska ut och leka ikväll i södra sthlm? hade lite tid över idag och åkte förbi ikea parkeringen som är tom (mellan ikea och heron city), drog lite repor där, hade tänkt att åka förbi ikväll igen, nån som vill haka på?
Vilken tid hade du tänkt dig?
sorry, kunde inte åka igår kväll och hade inte tillgång till garaget.org igår, men hade tänkt att kanske åka ikväll om man kunde få ihop ett glatt gäng några som vill haka på?
Vilken tid hade du tänkt dig?
sorry, kunde inte åka igår kväll och hade inte tillgång till garaget.org igår, men hade tänkt att kanske åka ikväll om man kunde få ihop ett glatt gäng några som vill haka på?
Ja jag och några polare kanske kan ! Beroende på vilken tid då