3921
Sök

Angående: Träffar Stockholm södra. 2011

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 december 2009
Trådstartare
Så. här kan vi diskutera fram diverse träffar på södra sidan.

Jag lyfter denna tråd! Jag skulle vilja se lite mer träffar på södra sidan.. Söder om södra station och då menar jag inte bara det gammla vanliga = kungenskurva eller södertälje.

Vad sägs om Nacka? Haninge? Tyresö Nynäshamn? Älvsjö?

Kom igen nu! vi kan ha träffar hela tiden över allt! Bara att styra upp!
Senast redigerat av OverBoosted (4 juli 2011)

Bmw osv..

1 801 Inlägg
22 december 2009
Kungens Kurva om någon vecka! Det röstar jag för! smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
22 december 2009
Trådstartare
Kan inte folk ge förslag på andra bra platser utöver kungens kurva på södra sidan? Hur ser det ut ? Jordbro är bra.. kungen kurva funkar. Men söder är bra mycket större än så. Vad har ni varit på för ställen? och vilket är anmärkningsvärt Bra ?

Bmw osv..

22 Inlägg
22 december 2009
Kungens kurva är stort, bra o alla hittar dit. men Jordbro är också skoj smile

237 Inlägg
22 december 2009
2 riktigt grymma platser förutom kungenskurva är på Ica Maxis parkering och Bauhaus parkering som ligger mellan Hallunda och Alby, där är det en hel del folk som åker omkring och har kul, där finns även en lite mindre parkering (Biltema) som man kan ha kul på, alltså 3st rätt så stora parkeringar som inte har så mycket skit som står i vägen smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
23 december 2009
Trådstartare
Bommar dom inte dom parkeringarna vid 22tiden?

Bmw osv..

1 801 Inlägg
23 december 2009
Mellan Nykvarn och Södertälje har vi ett ställe som heter Almnäs.
Nu har rätt mycket folk kört där så det blivit rätt guppigt men kan man fixa det på något sätt så är det ett riktigt guld ställe! Finns en stor öppen plan och sedan några öppna planer vid några byggnader.

Kan ta mig dit någon dag och kolla hur det ser ut just nu. smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
23 december 2009
Trådstartare
BlauMes skrev:
Mellan Nykvarn och Södertälje har vi ett ställe som heter Almnäs.
Nu har rätt mycket folk kört där så det blivit rätt guppigt men kan man fixa det på något sätt så är det ett riktigt guld ställe! Finns en stor öppen plan och sedan några öppna planer vid några byggnader.

Kan ta mig dit någon dag och kolla hur det ser ut just nu. smile

Det är tyvärr lite förlångt bort..inte ens stockholm ju.. börjar ju bli skåne! wink Nej men.. kan väl vara bra att hålla sig lite mer "centralt" på södra sida så alla från nacka OCH södertälje kan komma utan problem.

Bmw osv..

237 Inlägg
25 december 2009
OverBoosted skrev:
Bommar dom inte dom parkeringarna vid 22tiden?

nää dem bommar inte där på nätterna wink så det är bara o köra på hur länge som helst smile

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
9 januari 2010
Jahörrni.

Nån som ska ut i låt säga jordbro eller åtminstonde södra delarna av vår fina stad, å leka lite ikväll ? Kliar lite i fingrarna och kan vara skoj att säga hej till nån.

237 Inlägg
20 januari 2010
någon som ska ut och leka ikväll i södra sthlm? hade lite tid över idag och åkte förbi ikea parkeringen som är tom (mellan ikea och heron city), drog lite repor där, hade tänkt att åka förbi ikväll igen, nån som vill haka på? smile

1 801 Inlägg
20 januari 2010
Patchi skrev:
någon som ska ut och leka ikväll i södra sthlm? hade lite tid över idag och åkte förbi ikea parkeringen som är tom (mellan ikea och heron city), drog lite repor där, hade tänkt att åka förbi ikväll igen, nån som vill haka på? smile

Vilken tid hade du tänkt dig? smile

237 Inlägg
21 januari 2010
BlauMes skrev:
Patchi skrev:

sorry, kunde inte åka igår kväll och hade inte tillgång till garaget.org igår, men hade tänkt att kanske åka ikväll om man kunde få ihop ett glatt gäng smile några som vill haka på? smile

1 801 Inlägg
21 januari 2010
Patchi skrev:
BlauMes skrev:
Patchi skrev:

sorry, kunde inte åka igår kväll och hade inte tillgång till garaget.org igår, men hade tänkt att kanske åka ikväll om man kunde få ihop ett glatt gäng smile några som vill haka på? smile

Ja jag och några polare kanske kan ! smile Beroende på vilken tid då smile

237 Inlägg
21 januari 2010
okej smile för mig spelar det ingen roll vilken tid smile tänkte på att det kan va skoj och busa ute i snön smile så kan man ta lite bilder o filma lite smile

Sthlm (S) LOW
184 Inlägg
21 januari 2010
Jag drar dit en stund iaf . Om ni kommer ses vi antingen där Patchi sa eller onoff parkeringen är fin annars....

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?

237 Inlägg
21 januari 2010
Vi hade tänkt att ses kl 20.00. Så dem som vill, kan komma till Kungens Kurva. Det är redan folk där just nu...

Sir skrotnisse
191 Inlägg
22 januari 2010
händer det nått ikväll ?

1 062 Inlägg
31 januari 2010
Finns det inga som är ute o kör nåt på sjöisar, som har koll på sånt?  Gäller ju att passa på NU!

"You Go, we go!"

Sök