Jag väntar på att mina bilar ska lägga ihop till något fint till mig,så mycket som jag köpt till dom
ja om de ändå vore så väl !!! vilken jääkla fin julklapp man skulle få då !! dyr iaf
Mycket:) Fast dom vet ju att man säljer dom långt under vad man lagt på dom Ge mig fan på att dom vet om att,sitter och gadda ihop sig i garaget:den fan ska inte ha något,vi blir bortbytta mot något glansigare iallafall så småningom
Jag väntar på att mina bilar ska lägga ihop till något fint till mig,så mycket som jag köpt till dom
ja om de ändå vore så väl !!! vilken jääkla fin julklapp man skulle få då !! dyr iaf
Mycket:) Fast dom vet ju att man säljer dom långt under vad man lagt på dom Ge mig fan på att dom vet om att,sitter och gadda ihop sig i garaget:den fan ska inte ha något,vi blir bortbytta mot något glansigare iallafall så småningom
haha skulle inte förvåna mig för 5öre heller om dom satt o gadda ihop sig om nå
min julklapp var att BMW plåt&lack lagade min bil som blev krockskadad för 2 veckor sedan. de fick den en tisdag och returnade den onsdag veckan därpå. dvs 6st arbetsdagar, fick den en dag innan julafton. snacka om att julen är härlig.
BMWs verstad går inte av för hackor. who else can pull it off på 6 arbetsdagar precis dagen innan JUL !? -ingen annan!