3485
Sök

Dubbla utblås på audi a4 B5

119 Inlägg
26 december 2009
Trådstartare
Tjenare! Har googlat med inte hittat nått en. är ute efter ett avgassytem som har utblås på båda sidor av kofongaren bak! Tacksam om nån som vet nått lr kan bygga skriver. big_smile

3 390 Inlägg
29 december 2009
Det är bara bygga själv, är väl bara till modellerna efter som har dubbla, dvs, b6, b7 ?
Senast redigerat av WeDo (30 december 2009)

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

119 Inlägg
8 januari 2010
Trådstartare
WeDo skrev:
Det är bara bygga själv, är väl bara till modellerna efter som har dubbla, dvs, b6, b7 ?

Har ju sätt andra som har de och de borde ju finnas tycker man. Kollade med simons men dom hade inga på gång.

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
3 390 Inlägg
8 januari 2010
Ivarsson_740turbo skrev:
WeDo skrev:

Har ju sätt andra som har de och de borde ju finnas tycker man. Kollade med simons men dom hade inga på gång.

Jo, jag har det ju själv så smile  Men nu har ju JPR hittat så det finns tydligen, förstår bara inte hur de ska sitta för jag hade ett jäkla elände att få dit mitt hmm

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök