Som flera säger så känns de som att drivlinan inte kommer så högt i prio då det håller för dom flesta.. kopplingen då förståss, busenkelt med 618 tryckplatta å 4pucks zinter..
tror det beror mycket på vad man ska ha bilen till, om man ska åka på klistrad stripp eller busa på gatan, så länge det spinner så är det lugnt.
själv har jag åkt hela sommarn utan ras, original 325 drivlina med ix viscodiff och grövre kardan, vilket inte behövs, låg på hyllan bara. 419hästar och 580nm på hjulen..
men då har jag bara åkt med 205 å 215 breda däck istället.. förstår att det är skillnad med dragdäck, då är det klart att det sprutar delar från drivlinan.
har dock svinat med r-däck utan å kört sönder nått..
tanken var att jag skulle bygga om med zf låda och annan drivlina till den här vintern men eftersom det hållit hitils så blir det spännande å se hur länge det håller, kanske bara tur vad vet jag?! men jag är ialf impad av original grejjerna.. och en 260låda kostar ju knappt en 5hundring så det är ju bara å köpa på sig å byta om det rasar!
Mvh