Håll tråden ren från chat och privata disskutioner. Sådant tas vi GB/PM istället.
För det andra så är det du skriver inte heller träff relaterat så då ska de med hållas till GB/PM!!!!
Ja precis inga som helst utsvävningar ifrån denna tråd mej vetligen, man berättar ju bara vilka bilar man kommer ta och hur de ser ut i grova drag... så jag tycker att de hör till tråden med..
Glöm nu inte att det är träff på fredag (2010.01,08) klockan 20.00 och vi kommer då först träffas på kvantums parkering i Klippan för att sen köra vidare till en rast plats på väg 21 där vi kommer grilla det enda ni ska ta med är nåt att grilla och eventuellt nåt att dricka om ni vill ha de:) kan ju vara ganska bra med nåt varmt ju med tanke på vilket väder vi har fått
MVH Joakim Nilsson
Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Inte säkert att jag kan komma om jag inte får rätt på min kupéfläkt först.
Vadå det går väl att köra utan kupefläkt? hehehe ta på dig varmt bara så går det säkert bra hahahahaha nä men jag förstår om inget kan du ju komma ner så kan vi kanske hjälpa dig att få igång den.
Vadå det går väl att köra utan kupefläkt? hehehe ta på dig varmt bara så går det säkert bra hahahahaha nä men jag förstår om inget kan du ju komma ner så kan vi kanske hjälpa dig att få igång den.
Har köpt ny kupéfläkt, men kiosken som har paketen hade tydligen stängt extra tidigt idag när jag fick avi-n, och finns risk för att effektsteget till hastighetsregleringen av fläkten har gått nu när fläkten har gått så tungt... men jag vet inte förrän jag har provat med en ny fläkt.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Har köpt ny kupéfläkt, men kiosken som har paketen hade tydligen stängt extra tidigt idag när jag fick avi-n, och finns risk för att effektsteget till hastighetsregleringen av fläkten har gått nu när fläkten har gått så tungt... men jag vet inte förrän jag har provat med en ny fläkt.
Glöm nu inte att det är träff på fredag (2010.01,08) klockan 20.00 och vi kommer då först träffas på kvantums parkering i Klippan för att sen köra vidare till en rast plats på väg 21 där vi kommer grilla det enda ni ska ta med är nåt att grilla och eventuellt nåt att dricka om ni vill ha de:) kan ju vara ganska bra med nåt varmt ju med tanke på vilket väder vi har fått
MVH Joakim Nilsson
Tyvärr så kan jag inte nu på fredag! Jobbar. Mest så ni vet och inte undrar sen vart jag tagit vägen. Men dessa träffar körs väll varje fredag? Mvh
MVH Joakim Nilsson
Tyvärr så kan jag inte nu på fredag! Jobbar. Mest så ni vet och inte undrar sen vart jag tagit vägen. Men dessa träffar körs väll varje fredag? Mvh
Vad synd men men. Japp så rätt så, samma tid samma plats så du är så välkommen nästa vecka då..
Okej men hoppas allt går vägen för dig när de gäller fläkten
Okej men hoppas allt går vägen för dig när de gäller fläkten
Ne, ingen risk att jag kommer ikväll, bilen stannade 300m hemifrån, rök som fan i kupén, tryckt olja ur påfyllningslocket, och wastegaten, bromsarna har nog frusit men kan inte upptäcka några fel som åstadkommit det...förutom kylan.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet