Måste bara se till att få hem grejerna. hade varit gött o få hem dem nu till helgen, eftersom det är långhelg
Men alla packningar verkar inte bli skickade fråns i slutet av denna veckan tyvärr Men jag har ju å andra sidan en hel del annat som går att pilla med under tiden
Nu har det även hänt lite mer grejer.. Eller förra helgen rättare sagt.
Jag var nämligen på jobbet och planade blocket och toppen. Så här får ni lite bilder på det; Blocket uppspänt.
Toppen.
Blocket planat.
Toppen planat.
Fick ta 0.03 på blocket, och 0.065 på toppen. Men nu är grejerna superplana iaf. Och ytfinheten på blocket ligger på 0.2 RA och på toppen ligger det på 0.13 RA. Vilket i princip är så fint man bara kan få det
till å börja med måste du ju vända lager huset på turbon så du får fall neråt på returen dels att matningen kommer uppifrån sen hade det kanske det varit lämpliggare att montera returen i sumpen?!
Matningen kommer ju ovanifrån nu som den sitter. Och returen kommer nedåt. Ska ta lite bättre bilder på hur det ser ut. För jag fattar fan inte hur det ska kunna gå
Nu måste jag bara se över ekonomin och införskaffa kopplingen. Bara frakten från USA går ju på närmare 1200:- Sen med min otur så lär jag ju åka på tull på hela skiten också. Då blir det ingen billig historia