3318
Sök

Köpa slutsteg

13 Inlägg
2 januari 2010
Trådstartare
tjena, tänkte höra med er ifall ni har nått bra förslag på slutsteg man kan köpa?
hade tänkt mig ett mono iaf för den ska bara gå till min 12" bas på 800w.

har sökt på google en massa men har dock inte hittat nån bra sida än.
tänkte även kika in på brl butiken en sväng nån dag också men vill gärna se ifall ni har nått ni tror skulle sitta fint:)

stahre
3 januari 2010
Putteliten skrev:
Det här är ett litet men kraftfullt digitalt slutsteg, funkar riktigt bra till basar i den storleken.
http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … KAC-6104D*

basar i  den storleken, 12" då eller? lite mer exakt vad är det för bas, och rmsw? max watt om det var det du menade med 800wat är relativt ointressant.
Vad för låda ska du ha basen i?

2 914 Inlägg
3 januari 2010
stahre skrev:
basar i  den storleken, 12" då eller? lite mer exakt vad är det för bas, och rmsw? max watt om det var det du menade med 800wat är relativt ointressant.
Vad för låda ska du ha basen i?

bästa inlägget hittils i denna tråd.

lite mer info före du frågar, annars så är det svårt att säga ett passande steg tongue

en mall
- Vad har du för bil
- Vad lyssnar du på för musik
- Vad har du för krav på anläggningen, budget, medelmåtta, soundquality ?
- Vad består anläggningen av för övriga komponenter.
- Ev. om du har en budget, hur mycket får grejjerna kosta.

(läser ingen "viktigt" trådarna?? roll )

13 Inlägg
3 januari 2010
Trådstartare
enda ja vet om lådan är att den är passivbaslåda på 800watt 12" och märket pioneer. haha ja fick den i julklapp och farsan köpte den på en utförsäljning av ett företag som gått i konkurs. fick inte med nån lapp eller så med mer fakta om lådan om wrms  tex osv.   har googlat lite på internet men hittar dock inte en likadan

jag kommer väl förmodligen lyssna på mycket olika sorters musik men för de mesta blire hands up, hardstyle musik med lite högre bpm smile

eftersom ja har en golf vr6 så tror jag väl inte att man behöver de allra extremaste ute på marknaden men dock vill jag ett slutsteg som kan spela ut baslådan till max.

min budjet kan ju skilja lite beroende på hur bra sakerna är men kan väl tänka mig att lägga upp till en 2k strax över smile

2 914 Inlägg
3 januari 2010
tobbejansson skrev:
enda ja vet om lådan är att den är passivbaslåda på 800watt 12" och märket pioneer. haha ja fick den i julklapp och farsan köpte den på en utförsäljning av ett företag som gått i konkurs. fick inte med nån lapp eller så med mer fakta om lådan om wrms  tex osv.   har googlat lite på internet men hittar dock inte en likadan

jag kommer väl förmodligen lyssna på mycket olika sorters musik men för de mesta blire hands up, hardstyle musik med lite högre bpm smile

eftersom ja har en golf vr6 så tror jag väl inte att man behöver de allra extremaste ute på marknaden men dock vill jag ett slutsteg som kan spela ut baslådan till max.

min budjet kan ju skilja lite beroende på hur bra sakerna är men kan väl tänka mig att lägga upp till en 2k strax över smile

okeeeej
skruva lös elementet och ta kort på den plus att du skriver allt som står på den om det inte går se på kortet. vi måste veta mera än att det är en 800W pioneer 12".

2 914 Inlägg

Sök