2888
Sök

Inför: Barkarby-träff 17/4 kl. 20 *Team NS-Crew* #IKVÄLL#

82 Inlägg
25 januari 2010
Lätt att man kommer! big_smile ska få med 2-3 polare också smile
Senast redigerat av SalkerF (25 januari 2010)

Kolla in min projekt tråd HÄR

1 801 Inlägg
25 januari 2010
Sjukt taggad på denna träff! big_smile Får en skön känsla av att sommarn är nära då! roll

German Engineering
9 083 Inlägg
26 januari 2010
Trådstartare
BlauMes skrev:
Sjukt taggad på denna träff! big_smile Får en skön känsla av att sommarn är nära då! roll

Det är många som är taggade inför vårträffen så du är inte ensam om det wink Haha vadå sommar tongue Våren har inte ens börjat ju lol

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

1 801 Inlägg
26 januari 2010
CarpeDiem skrev:
BlauMes skrev:

Det är många som är taggade inför vårträffen så du är inte ensam om det wink Haha vadå sommar tongue Våren har inte ens börjat ju lol

//CarpeDiem wink

Nej men sommarn är ju grym! big_smile

Avstängd
914 Inlägg
26 januari 2010
Blir glad när jag läser rubriken!

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

221 Inlägg
26 januari 2010
Man länktar ju inte lite asså... Kommer bli riktigt fett!

JDM
Ya hurr'd!!

Volvo förare
102 Inlägg
26 januari 2010
Jag och två till är på wink

German Engineering
9 083 Inlägg
27 januari 2010
Trådstartare
Här går det undan md nya inlägg skrivna av intresserade deltagare, riktigt kul big_smile Får hålla tummarna att det blir riktigt stort smile Som sagt, är det mer än 400 bilar så kommer jag tappa hakan tongue

//CarpeDiem wink

Truckdriver
258 Inlägg
27 januari 2010
BlauMes skrev:
Mazda6sex skrev:
-Zeus- skrev:
Fan vad kul det här kommer att bli!!!
Jag kommer oavsett datum och tid!! smile

De som ändå ska åka upp till träffen och är från söder om sthlm kanske kan åka upp tillsammans.
Kanske träffas i kungens kurva eller nått innan? vad tycks?

MVH

Det är några från södertälje trakten som ska mötas upp i södertälje. smile Därefter kanske vi kan svänga in till kungens kurva och möta upp er också? smile

Då jag kan tänka mig att det kommer en del bilar från Köping, Eskilstuna och Strängnäs.
Så kan vi ju kanske oxå åka in till kurvan.
Då blir det ännu fler bilar som rullar därifrån upp till Barkarby. cool

Pain heals, chicks dig scars, and glory lasts forever.
Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly
http://www.alive.se/images/banners/forum.jpg

237 Inlägg
27 januari 2010
BoBo84 skrev:
BlauMes skrev:
Mazda6sex skrev:

De som ändå ska åka upp till träffen och är från söder om sthlm kanske kan åka upp tillsammans.
Kanske träffas i kungens kurva eller nått innan? vad tycks?

MVH

Det är några från södertälje trakten som ska mötas upp i södertälje. smile Därefter kanske vi kan svänga in till kungens kurva och möta upp er också? smile

Då jag kan tänka mig att det kommer en del bilar från Köping, Eskilstuna och Strängnäs.
Så kan vi ju kanske oxå åka in till kurvan.
Då blir det ännu fler bilar som rullar därifrån upp till Barkarby. cool

det skulle va skit kul om folk ville svänga in i kungens kurva o åka vidare med folket därifrån smile där kan ju dem från södra sidan träffas och åka upp till norra sidan tillsammans smile

237 Inlägg
27 januari 2010
CarpeDiem skrev:
Här går det undan md nya inlägg skrivna av intresserade deltagare, riktigt kul big_smile Får hålla tummarna att det blir riktigt stort smile Som sagt, är det mer än 400 bilar så kommer jag tappa hakan tongue

//CarpeDiem wink

hoppas att det finns ett stor intresse för årets första träff smile hoppas även att många hinner bli klara med sina bilar? har ni kommit nån vart med datumet? smile
senare under sommaren så kanske vi kan försöka med en träff "Södra Vs Norra" smile

1 224 Inlägg
27 januari 2010
Patchi skrev:
CarpeDiem skrev:

//CarpeDiem wink

hoppas att det finns ett stor intresse för årets första träff smile hoppas även att många hinner bli klara med sina bilar? har ni kommit nån vart med datumet? smile
senare under sommaren så kanske vi kan försöka med en träff "Södra Vs Norra" smile

Låter bra det också wink

i-vtec Do you?

German Engineering
9 083 Inlägg
27 januari 2010
Trådstartare
Patchi skrev:
CarpeDiem skrev:

//CarpeDiem wink

Jodå, det är rätt stort intresse wink Har snackat med folk från Västerås, Örebro, Uppsala och till och med Norrköping, de kommer förbi big_smile Det får vi hoppas, men om det finns folk som inte har sina bilar klara till vårträffen så behöver man inte vara ledsen för det eftersom det blir fler bilträffar framöver, bara att hålla utkik på forumet wink

På lördag spikar jag ett datum så håll utkik framöver smile Ingen dålig idé big_smile Då kan vi kanske vara på södra sidan då smile Vi tar det när säsongen kommer igång på allvar smile

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (27 januari 2010)

BE*CE
419 Inlägg
27 januari 2010
ska nog kunna komma förbi, ska iaf försöka få med mej folk från uppsala ska nog inte vara så svårt

MVH Tysken racing

Volvo R racing

237 Inlägg
27 januari 2010
CarpeDiem skrev:
Patchi skrev:
CarpeDiem skrev:

//CarpeDiem wink

Jodå, det är rätt stort intresse wink Har snackat med folk från Västerås, Örebro, Uppsala och till och med Norrköping, de kommer förbi big_smile Det får vi hoppas, men om det finns folk som inte har sina bilar klara till vårträffen så behöver man inte vara ledsen för det eftersom det blir fler bilträffar framöver, bara att hålla utkik på forumet wink

På lördag spikar jag ett datum så håll utkik framöver smile Ingen dålig idé big_smile Då kan vi kanske vara på södra sidan då smile Vi tar det när säsongen kommer igång på allvar smile

//CarpeDiem wink

fan va grymt smile hoppas att det blir en riktigt grym start på säsongen med denna träff smile
aa ni är jätte välkommna hit smile vi kanske kan fixa en Södra Vs Norra nån kväll när vi på södra ska ha en planerad träff smile men hoppas att ni kommer denna gång smile det skulle va skit kul o ha en rolig o blandad träff mellan södra och norra smile glöm inte att här finns det en hel del kul man kan göra smile Sam, du vet redan all info jag menar smile hoppas att ditt crew är intresserade av detta smile

24 Inlägg
27 januari 2010
Bra initiativ! Bokar in det smile

Just ´cause you ain´t paranoid, don´t mean they ain´t out to get you - Steve Earle

Saab älskare!
4 597 Inlägg
27 januari 2010
Det får mig o vattnas i munnen när jag hör allt wink

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
27 januari 2010
Jag dyker upp såklart, fast med en ANNAN bil då den andra blev smälld!!! Fan vad intresset verkar stort för den här träffen Sam, se bara till att linea upp samtliga bilar, då många inte "vågar" ställa sig med dem andra bilarna smile

Ses snart, som sagt, vattnas i munnen!!

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Sthlm (S) LOW
184 Inlägg
28 januari 2010
Jag kommer förhoppningsvis med färdig bil= ).

Allt beror på datumet ni sätter......

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?

Sök