Joråsåatt här var man ute i garaget och mätte shims och pillade i allsköns ro, monterade avgaskammen och skulle dra överfallen för att mäta in det sista shimset när... PANG, kammen gick av!
Jättedålig stämning i garaget i några sekunder och man trodde att man var helt inkompetent och aldrig mer borde stöta i en bil :S
Som tur var så kollade jag det fina snittet som blivit strax efter 4:e knocken, fanns spår av en gammal spricka
![smile](img/smilies/smile.png)
Efter att ha konstaterat att jag antagligen inte var inkompetent utan att det snarare var bra att den gått sönder innan motorn startades så blev det att beställa en ny kam! En Tomei Type B 260 fick bli bra
![smile](img/smilies/smile.png)
Från det att jag stod med tårar i ögonen till att en ny kam var beställd och betald tog väl ungefär 3 min
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Nu sitter man och väntar på att shims till insugssidan ska dyka upp så att den blir klar.
Råkade beställa lite mer grejer här om dagen också;
Förutom Tomei 260 avgaskam
Cometic topplockspackning 1.3mm
ARP topp-bultar
Fidanza Kamdrev
En till 90mm LMM
Svetsfläns till spjällhuset
Apexi SAFC (för att köra dubbla 90mm LMM:er till singel LMM-styrsystem)
Diverse plock till toppen
Har nog glömt skriva lite prylar men det lär märkas när det trillar ner i brevlådan i veckan
![wink](img/smilies/wink.png)