2924
Sök

INFÖR: YstadTräffen 2010 - PREMIÄR 9 April, 20:00

2 201 Inlägg
8 februari 2010
längtar skarpt efter att säsongen ska börja. o få köra den nya bilen   smile

3 968 Inlägg
8 februari 2010
peter_1976 skrev:
längtar skarpt efter att säsongen ska börja. o få köra den nya bilen   smile

Kan jag tänka mig tongue

Längtar också som bara den till säsongen börjar!

1 464 Inlägg
9 februari 2010
Haakanzon skrev:
Ja tänk så skönt de ska bli o få på sommarsulorna o köra o spela musik me rutan nere cool

Funkar ju för er som har en värdig stereo. Men iofs. har jag en fullflödes 3" system som jag gärna lyssnar på. lol

Men hur många 'parkeringsplatser' finns där egentligen? Kan det bli fullt? (Klart det kan men...)

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

11 Inlägg
9 februari 2010
Räkna med minst två bilar från Skåne hjärta, Höör. wink

STREETRACER
892 Inlägg
9 februari 2010
vi är nu ett litet gäng som förhoppningsvis blir lite större tills det är dags ,härifrån blekinge som kommer dra ner den 9:e april så hoppas ni bevisar att vi inte kör 40mil tur o retur i onödan wink

Bmc Crew

207 Inlägg
9 februari 2010
Det här verkar bli en riktigt stor och rolig träff.. Retar mig nåt fruktasnvärt att man inte kommer kunna vara med men hoppas nu folk fortsätter att komma senare på våren också smile
När E85 e tillbaka i tankarna så man kan ta sig ut på vägarna igen roll

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
Whacker skrev:
Det här verkar bli en riktigt stor och rolig träff.. Retar mig nåt fruktasnvärt att man inte kommer kunna vara med men hoppas nu folk fortsätter att komma senare på våren också smile

Hörde om E85 .. undra hur många som mappat på det som vet om hur det ligger till.
Hur länge dröjer det innan E85 kommer tillbaka?

207 Inlägg
9 februari 2010
Jill skrev:
Hörde om E85 .. undra hur många som mappat på det som vet om hur det ligger till.

Fick höra från Preem att det ska bli E85 när det räknas som vår.. Dvs att det är plusgrader dygnet runt..
Men de flesta förebereder sig nu o har dragit ner på inköpen verkar det som.. Men blir säkert inte förrän senare hälften av april iaf som tidigast.. Men det är vad jag tror.. Kan ju alltid hoppas att jag har fel wink

1 513 Inlägg
9 februari 2010
Whacker skrev:
Jill skrev:

Fick höra från Preem att det ska bli E85 när det räknas som vår.. Dvs att det är plusgrader dygnet runt..
Men de flesta förebereder sig nu o har dragit ner på inköpen verkar det som.. Men blir säkert inte förrän senare hälften av april iaf som tidigast.. Men det är vad jag tror.. Kan ju alltid hoppas att jag har fel wink

brukar vara åter i pumparna i mitten av april.. å det suger r_v hmm

207 Inlägg
9 februari 2010
evo_krolle skrev:
brukar vara åter i pumparna i mitten av april.. å det suger r_v hmm

Ja det är helt hopplöst.. Som tur är så har jag av en ren olyckshändelse en full tank med E85..
Men det går åt till inkörning av kolvar o kolvringar samt mappningen.. Sen får bilen stå o vänta bara sad

Men får köra brukis till träffen för den ska jag inte missa ändå smile

Avstängd
1 557 Inlägg
9 februari 2010
Fasen värkar bli en del folk och ett par trevliga bilar kanske skulle kolla runt lite om det finns något intresse o komma ner smile

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

4 418 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
Whacker skrev:
Jill skrev:

Surt! Får bunkra ordentligt i höst då så du har nästa vår wink

1 513 Inlägg
9 februari 2010
Jill skrev:
Whacker skrev:
Jill skrev:

Surt! Får bunkra ordentligt i höst då så du har nästa vår wink

du kan handla aspen på fat för 16-20kr litern... wink

3 968 Inlägg
9 februari 2010
Till alla som kommer på premiären av YstadTräffen:

Ni får hemskt gärna komma de andra träffarna också, och inte bara på premiären tongue

103 Inlägg
9 februari 2010
Whacker skrev:

Vad har jag missat nu??yikes

andreas79 skrev:
Till alla som kommer på premiären av YstadTräffen:

Ni får hemskt gärna komma de andra träffarna också, och inte bara på premiären

Vissa av oss från Blekinge kommer på några av de andra träffarna osså, det har du mitt ord på smile
Senast redigerat av Tomten88 (9 februari 2010)

207 Inlägg
9 februari 2010
Tomten88 skrev:
Whacker skrev:

Vad har jag missat nu??yikes

Det vi syftar på är att de blandar ut E85 till E75 under vintern för att underlätta kallstarter..
Det är dock inte alls bra för oss som har bilar mappade för enbart E85..

103 Inlägg
9 februari 2010
Ofan, näe de förstår jag.. Är man med på banan igen smile

Administratör
11 960 Inlägg
9 februari 2010
Rubrikerna i evenemangsforumen ska alltid innehålla följande:
* Ett prefix (Inför:, Eftersnack:, eller Angående:)

Inför eller Eftersnack-trådar ska också alltid innehålla följande:
* Träffnamn (Korrekt officiellt namn om sådant finns. Gör lite efterforskning själv innan du postar).

... vänligen korrigera rubriken så den följer anvisningarna.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

4 418 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
chrizz skrev:
Rubrikerna i evenemangsforumen ska alltid innehålla följande:
* Ett prefix (Inför:, Eftersnack:, eller Angående:)

Inför eller Eftersnack-trådar ska också alltid innehålla följande:
* Träffnamn (Korrekt officiellt namn om sådant finns. Gör lite efterforskning själv innan du postar).

... vänligen korrigera rubriken så den följer anvisningarna.

Fixat!

3 968 Inlägg
9 februari 2010
373 st medlemmar nu i gruppen YstadTräffen på Facebook smile

Sök