BlekingeMidnightClub kommer dra ner med några bilar iaf samkörning kommer planeras genom hela blekinge o ner...
då jag personligen aldrig varit där nere...
finns det nån biltvätt i närheten? en sån där carport tvätt typ då alltså.. om det skulle vara sjaskiga vägar ner så vill man juh iaf kunna blaska av bilen lite innan man glider in
najs kommer:P men jag tror inte att jag har hunit lacka bilen men jag har nog satt dit den nya fronten o mm tills dess:P
Pågående projekt, även utan lack, är en tjusning att titta på det med. Speciellt när man känner igen bilarna under tidens lopp de bearbetas. Alltid skoj att följa.
När jag skrev "olika typer av fordon" menade jag självklart att det är kul med att det är en blandning av alla möjliga bilmärken, och motorcyklar, o.s.v - bara trevligt det är sån stor variation
Jao.. det är alltid skoj o träffa likasinnade o speciellt om man håller samma märke varmt om hjärtat
jag kör en Ng900 komplett ombyggd till 9-3 Aero .. kommer nog vara den största snubben på träffen oxå (ja ,jag menar tjock/fet) så ingen kommer nog missa mig
När jag skrev "olika typer av fordon" menade jag självklart att det är kul med att det är en blandning av alla möjliga bilmärken, och motorcyklar, o.s.v - bara trevligt det är sån stor variation
Jo jag förstod det, klart det är kul vad som än kommer, tyckte bara det såg lite kul ut Men alla verka inte samtycka med mig så jag ska sluta
Jao.. det är alltid skoj o träffa likasinnade o speciellt om man håller samma märke varmt om hjärtat
jag kör en Ng900 komplett ombyggd till 9-3 Aero .. kommer nog vara den största snubben på träffen oxå (ja ,jag menar tjock/fet) så ingen kommer nog missa mig