OBS! Numera är träffplatsen som de flesta vet: Världens Ände, Södra Dragongatan 11, Ystad varje fredag kl 20.00 vår, sommar, höst. Med start 2010: Fredag 9 April 2010 kl 20.00 -> Vill bara klargöra detta så ingen blandat ihop träffplatsen med tidigare plats, för er som aldrig varit på YstadTräffen.
Strålande Lägg gärna till på din lista att dina polare kommer med också+några bilar
Lista?
Syftar på att du skrev en styck Ola, Audi S3 och Nikon D90 (blev som en lista ) så menade jag att det e alltid trevligt om du tar med dig polare och fler bilar även du
Strålande Lägg gärna till på din lista att dina polare kommer med också+några bilar
Lista?
Syftar på att du skrev en styck Ola, Audi S3 och Nikon D90 (blev som en lista ) så menade jag att det e alltid trevligt om du tar med dig polare och fler bilar även du
Finns det inget bra P-hus i Ystad där vi kan köra en liten träff, det är ju för j'vla lång tid kvar!
Finns inget P-hus inomhus tyvärr... det e riktigt kallt på det stället där det ligger ett så kallat "p-hus", så långt har Ystad inte kommit i utvecklingen att ha ett inomhus-parkeringshus
Men något riktigt p-hus i Ystad har jag inte funnit efter alla år än så länge
Du får hålla dig till April till träffen startar istället
Finns det inget bra P-hus i Ystad där vi kan köra en liten träff, det är ju för j'vla lång tid kvar!
Håller med! Men det vita P-huset brevid spelhörnan kanske hade funkat om alla står med bilarna på fullvärme
Just det stället jag tänkte på - dock lite väl kallt denna årstiden tyvärr ändå...
Dåligt av Ystad att inte ha ett inomhus-parkeringshus - det borde de satsat på
Som man kunde haft vinterträffar i...
Det som med är lite synd är att ystads polis och komun är lite känsliga och tycker inte riktigt om att vi har träff där. Tror att när dom testa sist med en träff så blev det lite liv och folket blev bortkörda´....tyvärr....
Allt är möjligt det omöjliga tar bara lite längre tid.
Det som med är lite synd är att ystads polis och komun är lite känsliga och tycker inte riktigt om att vi har träff där. Tror att när dom testa sist med en träff så blev det lite liv och folket blev bortkörda´....tyvärr....
Är det det vid badet? Och mjae...
Är detta något som är av intresse? Alltså en träff i 'p-huset'?
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)