2068
Sök

Angående: bilintresse i Valdemarsvik och Söderköping trakten:)

602 Inlägg
10 januari 2010
Trådstartare
#1
Hejsan jag är en tjej som precis flyttat till Valdemarsvik och undrar om de finns några träffar i närheten i år ? Eller om de inte finns så kanske man skulle kunna anordna något?hihi jag vet att jag är ute lite tidigt men vore jätte kul om någon kunde höra av sig smile  kramar / Volvo lollungen
Senast redigerat av Volvo-lollungen (30 januari 2010)


79 Inlägg
15 januari 2010
#2
Finns ju meet of the month på bauhaus-parkeringen i norrköping, annars är det inte mycket mer än statoil - busstation på fredag/lördagkvällar tongue

14 Inlägg
15 januari 2010
#3
fixa nått i viken eller i närheten så är vi i åtvidaberg pååt.. big_smile

79 Inlägg
15 januari 2010
#4
Egentligen skulle man dra ihop en massa folk och köra en träff en gång i månaden och sen även köra konvoj upp till Meet of the month. Tror det finns tillräckligt med folk i viken/gryt/åtvid/sörping kanske även norrköping som skulle vara intresserade.

14 Inlägg
16 januari 2010
#5
Ja det låter som en väldigt bra ide. big_smile

79 Inlägg
16 januari 2010
#6
Ska höra runt lite bland folk härikring och se om det finns nåt intresse big_smile

602 Inlägg
16 januari 2010
Trådstartare
#7
Addy skrev:
Finns ju meet of the month på bauhaus-parkeringen i norrköping, annars är det inte mycket mer än statoil - busstation på fredag/lördagkvällar tongue
Vadå statoil busstation? menar du åka runder o sladda då lr?


602 Inlägg
17 januari 2010
Trådstartare
#8
Addy skrev:
Egentligen skulle man dra ihop en massa folk och köra en träff en gång i månaden och sen även köra konvoj upp till Meet of the month. Tror det finns tillräckligt med folk i viken/gryt/åtvid/sörping kanske även norrköping som skulle vara intresserade.
mm de låter ju jätte kul smile hoppas de finns fler som e tagg på de för de e jag ^^ vart tycker ni att vi ska hålla träffen isf? framför ica o möbelkompaniet kanske? dit borde alla hitta o de e ganska lagom stort tror jag:) lr har ni några bättre förslag på nåt ställe en bit från där folk bor?  big_smile
Senast redigerat av Volvo-lollungen (17 januari 2010)


947 Inlägg
17 januari 2010
#9
men vera du ha ju bott utanför viken flera år :S


602 Inlägg
17 januari 2010
Trådstartare
#10
850_GLT skrev:
men vera du ha ju bott utanför viken flera år :S
hihi nja bara ibland på vissa helger men har ju nyligen flyttat hit helt tongue
Så känner typ inge bilfolk häromkring. verkar helt dött här ju .
Senast redigerat av Volvo-lollungen (17 januari 2010)


1 302 Inlägg
17 januari 2010
#11
Jag är ofta i viken på helgerna det jag ser och kan tänka på mig om det stället är att det är heldött förutom några volvoraggare som åker runt samhället för att de saknar något att göra.
Viken är rena bonhålan ändå så tycker jag att det är världens finaste ställe på sommrarna men pontentialen för en lyckad träff tror jag inte finns något större hopp om i den lilla staden tyvär.
Men du kan ju anordna en träff och se hur samt vilka det är som dyker upp där.


602 Inlägg
17 januari 2010
Trådstartare
#12
fegge_89 skrev:
Jag är ofta i viken på helgerna det jag ser och kan tänka på mig om det stället är att det är heldött förutom några volvoraggare som åker runt samhället för att de saknar något att göra.
Viken är rena bonhålan ändå så tycker jag att det är världens finaste ställe på sommrarna men pontentialen för en lyckad träff tror jag inte finns något större hopp om i den lilla staden tyvär.
Men du kan ju anordna en träff och se hur samt vilka det är som dyker upp där.
mm funderar på de smile tänkte först se på forumet om de finns folk som kan tänka sig ta sig hit och om de räcker för o ha en träff smile vore liksom kul o liva upp stället lite o tror kanske de finns lite folk trotts allt så ni som kollar in detta o skulle kunna tänka er att ta er hit i vår nån gång skriv gärna o kom med förslag ^^big_smile


602 Inlägg
17 januari 2010
Trådstartare
#13
Vad säger ni om den 27 mars? verkar som de inte finns nån träff den dagen lr har jag fel?smile
Senast redigerat av Volvo-lollungen (17 januari 2010)


947 Inlägg
17 januari 2010
#14
det datumet är liiiiite väl tidigt för bilträff me sommarbilar


602 Inlägg
17 januari 2010
Trådstartare
#15
850_GLT skrev:
det datumet är liiiiite väl tidigt för bilträff me sommarbilar
de e ju bara 1 vecka innan elmia så borde gå lr när tror du att de vore bra??


947 Inlägg
18 januari 2010
#16
Volvo-lollungen skrev:
850_GLT skrev:
det datumet är liiiiite väl tidigt för bilträff me sommarbilar
de e ju bara 1 vecka innan elmia så borde gå lr när tror du att de vore bra??
Du bör väl kanske vänta en månad iaf eller nått.


602 Inlägg
18 januari 2010
Trådstartare
#17
850_GLT skrev:
Volvo-lollungen skrev:
850_GLT skrev:
det datumet är liiiiite väl tidigt för bilträff me sommarbilar
de e ju bara 1 vecka innan elmia så borde gå lr när tror du att de vore bra??
Du bör väl kanske vänta en månad iaf eller nått.
mm mjodå smile var bara ett förslag men kom med förslag så får vi se om de finns fler träffar den dan:D
Senast redigerat av Volvo-lollungen (18 januari 2010)


602 Inlägg
20 januari 2010
Trådstartare
#18
någon som har några förslag ? big_smile


Former E82 User
140 Inlägg
20 januari 2010
#19
jag har inga förslag men skulle kanske titta förbi om det passar in i kalendern:)
Senast redigerat av Qbone (20 januari 2010)


602 Inlägg
23 januari 2010
Trådstartare
#20
Qbone skrev:
jag har inga förslag men skulle kanske titta förbi om det passar in i kalendern:)
okej vad trevligt smile hoppas att de finns fler som vill ^^ så vi kan fixa en redig träff



Sök