Då drar jag igåg en tråd för min 100nx gti också. Den kommer ta över efter min gula 100nx och alla delar som byggts eller ändrats kommer hamna i denna bil.
Planen är att denna bil ska bi utställningsbil och exakt vad som kommer göras kan jag inte svara på då jag inte har planerna helt klara. Men jag har en vission och bild i huvudet på hur den ska se ut.
Det som kommer göras är bl.a. kjolpaket, multimedia, effekljus, ljud, ny lack och mycket mer.
komme förmodligen bild på skillnaden mellan gti 2,0l och vanliga 1,6l motorn. I grunden är båda byggda på samma sätt. dubla kamaxla och 16v. men gti motorn har 143hk medans 1,6:an har 90hk
Då så har man roat sig med att fixa egna mattor och pedaler och även ett fotstöd till bilen. Blev min egna specialare. Syns dåligt på bilderna men dom är svarta med guldglitter. Tror det kommer bli snyggt i sommar när solen lyser på mattorna:)
Snyggt med guldglitter
matchande pedaler och fotstöd
Skönt att inte behöva betala dyra pengar för allt till bilen:)
Vet inte om det var ironsikt menat eller inte men har led ljus under bilen. Och snart kan man lägga om till sommar däck igen:D Hoppas bara att bubblan blir såld snart så jag kan skaffa kjolpaket.