2860
Sök

När skrattade du senast??

362 Inlägg
30 maj 2006
#41
ja garvar varenda gång ja kikar på tv å nya peugeot reklamen kommer. *asg* den me dom pippande nyckelpigorna, så jäävla skön reklam! nån mer som diggar den???

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

608 Inlägg
30 maj 2006
#42
amazon_jonsson skrev:
ja garvar varenda gång ja kikar på tv å nya peugeot reklamen kommer. *asg* den me dom pippande nyckelpigorna, så jäävla skön reklam! nån mer som diggar den???
är det inte den som hela bilen gungar när nyckelpigirna håller på. är ju som om dom försöker säga att peugeot har dålig fjädring! smile hehe

old volkswagens never die,they just get lower:D

19 Inlägg
30 maj 2006
#43
jens volvo in sports skrev:
amazon_jonsson skrev:
ja garvar varenda gång ja kikar på tv å nya peugeot reklamen kommer. *asg* den me dom pippande nyckelpigorna, så jäävla skön reklam! nån mer som diggar den???
är det inte den som hela bilen gungar när nyckelpigirna håller på. är ju som om dom försöker säga att peugeot har dålig fjädring! smile hehe
HEHE ja diggar me den så jävla skön. mm peugeot dissar sig själva!

hej hopp gummi snopp

Miklen
30 maj 2006
#44
Sist ja skratta vansinnigt mycke åt mig själv var nog när ja å polarn åkte hem från malmö.. Satt å zombiesov enlit polarn när han körde förbi en lastbil så vräkte ja ur mig "Sebulba, he always wins!" för att lastbilen lät precis som hans podracer.. själva grejen va kanske inte så rolig men just att ja vakna ur zombiestadiet bara sådär fick min polare å vika sig bakom ratten å d blev enna kedjereaktion..men vi va trötta.. tongue

Avstängd
257 Inlägg
30 maj 2006
#45
skrattade en hel del nyss när hunden fick fick stryk av ena katten hehe

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta

2 Inlägg
30 maj 2006
#46
Sist jag skrattade var när jag skulle gå av bussen igår kl var väl typ 00.45 eller något, självklart var jag dödstrött och när jag skulle gå av bussen så slår jag i huvudet i dörren =P jag tror många fick ett gott skratt då..lol

199 Inlägg
30 maj 2006
#47
mkIII-Manta skrev:
Skrattade som fan andra gången ja såg denna film för första så förstod ja inte hur fult det igentligen är:D http://videos.streetfire.net/video/1392 … 8AF570.htm
mkt sevärd film:D
ahahaqhahahahahahaha,, fan va den gick!!!!!=)haha


INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
30 maj 2006
#48
mkIII-Manta skrev:
Skrattade som fan andra gången ja såg denna film för första så förstod ja inte hur fult det igentligen är:D http://videos.streetfire.net/video/1392 … 8AF570.htm
mkt sevärd film:D
haha ja den filmen är för jävla bra.. snacka om dåligt att göra.. tongue

DraMinBil.nu
1 016 Inlägg
30 maj 2006
#49
skrattade när farbror blå stannade en i heljen.... smile

- ELLER INTE!

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )

2 Inlägg
30 maj 2006
#50
Dannis skrev:
jens volvo in sports skrev:
amazon_jonsson skrev:
ja garvar varenda gång ja kikar på tv å nya peugeot reklamen kommer. *asg* den me dom pippande nyckelpigorna, så jäävla skön reklam! nån mer som diggar den???
är det inte den som hela bilen gungar när nyckelpigirna håller på. är ju som om dom försöker säga att peugeot har dålig fjädring! smile hehe
HEHE ja diggar me den så jävla skön. mm peugeot dissar sig själva!
Den är skön små nyckelpigor får den att gunga också tongue

Audiförare
51 Inlägg
30 maj 2006
#51
Garva som fan förra veckan när jag och en kompis skulle tända i hans panna i det gamla huset. Så när vi hade tänt så tog det sig inte som kompisen stack in huvet genom luckan för att kolla om det fanns nån eld i botten, när han öppnade luckan och stack in huvet blev det en sån där vätgas explosion eller vad man kallar det. Hörde bara att han skrek till så jag vände mig och då stod han där kolsvart i ansiktet, inga ögonfransar eller ögonbryn och ingen lugg. Så fråga han bara om han hade nån skit i ansiktet, jag kan ju säga att jag garva så att ja trodde jag dog=)

Jag säger bara en sak, det vill gärna bli bra:)

BILGLASMÄSTARE
92 Inlägg
30 maj 2006
#52
Garvade idag när jag fick ett brev av snuten(inget ovanligt iochförsig) och läste. Jag är ledsen men när jag gav dig böter för att köra utan reg skyllt så skrev jag fel gatuadress. Kan detta va rätt nu tror du........................ ha ha ha ha ha jävla nybörjare.

***hitman***

IT-Tekniker
144 Inlägg
31 maj 2006
#53
Murre skrev:
Garvade idag när jag fick ett brev av snuten(inget ovanligt iochförsig) och läste. Jag är ledsen men när jag gav dig böter för att köra utan reg skyllt så skrev jag fel gatuadress. Kan detta va rätt nu tror du........................ ha ha ha ha ha jävla nybörjare.
Så jeffla blåst big_smile


608 Inlägg
31 maj 2006
#54
Murre skrev:
Garvade idag när jag fick ett brev av snuten(inget ovanligt iochförsig) och läste. Jag är ledsen men när jag gav dig böter för att köra utan reg skyllt så skrev jag fel gatuadress. Kan detta va rätt nu tror du........................ ha ha ha ha ha jävla nybörjare.
hehe kan detta va rätt nu?hehe skicka tillbaks det med texten "nepp fortfarande inte rätt!" roll

old volkswagens never die,they just get lower:D

424 Inlägg
1 juni 2006
#55
senast var väl när jag och en kompis tog upp två liftare som visade sig vara bögar big_smile ahahhaaahha höll seriöst på att garva ihjäl mej näör dom satte igång big_smile dom var fulla dessutom, hur roliga som helst

**// Toyota \\**

424 Inlägg
1 juni 2006
#56
jag asgarvade till och med idag när jag matade om en nissan 200 (tror jag?) på vännäsvägen på väg till umeå, körandes min Corsa 1.2.
Det roliga är hur jävulskt slö bilen är, jag hade en startsträcka på ett antal kilometer innan jag nådde 150 kmh och lyckades köra om (nissan körde nog lagliga 90).

men sen körde han om igen sad
så om du finns på garaget, hör av dej smile lila nissan 200

**// Toyota \\**

Veni Vidi Vici
126 Inlägg
1 juni 2006
Trådstartare
#57
jens volvo in sports skrev:
Murre skrev:
Garvade idag när jag fick ett brev av snuten(inget ovanligt iochförsig) och läste. Jag är ledsen men när jag gav dig böter för att köra utan reg skyllt så skrev jag fel gatuadress. Kan detta va rätt nu tror du........................ ha ha ha ha ha jävla nybörjare.
hehe kan detta va rätt nu?hehe skicka tillbaks det med texten "nepp fortfarande inte rätt!" roll
Haha.. Så skulle jag ha gjort..

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se

Herr
1 722 Inlägg
1 juni 2006
#58
parayaCar skrev:
jag asgarvade till och med idag när jag matade om en nissan 200 (tror jag?) på vännäsvägen på väg till umeå, körandes min Corsa 1.2.
Det roliga är hur jävulskt slö bilen är, jag hade en startsträcka på ett antal kilometer innan jag nådde 150 kmh och lyckades köra om (nissan körde nog lagliga 90).

men sen körde han om igen sad
så om du finns på garaget, hör av dej smile lila nissan 200
Och vad menar du med det där? :>

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Rohdin
1 juni 2006
#59
senaste fetegarvet blev när man kollade på How High tro jag

424 Inlägg
2 juni 2006
#60
LocKtar skrev:
parayaCar skrev:
jag asgarvade till och med idag när jag matade om en nissan 200 (tror jag?) på vännäsvägen på väg till umeå, körandes min Corsa 1.2.
Det roliga är hur jävulskt slö bilen är, jag hade en startsträcka på ett antal kilometer innan jag nådde 150 kmh och lyckades köra om (nissan körde nog lagliga 90).

men sen körde han om igen sad
så om du finns på garaget, hör av dej smile lila nissan 200
Och vad menar du med det där? :>
att jag fetgarvade åt min egen bils pissiga prestanda, och ironin i att jag drog om
inget ont om nissan 200 wink
Senast redigerat av parayaCar (2 juni 2006)

**// Toyota \\**


Sök