Suck.. Avgassystemet passade inte på min bil kom vi fram till i söndags när de skule monteras. Framgick inte i simonskatalogen som h2m beställde ifrån heller. Hepp, leta nytt.
Har iaf köpt solfilm, så i helgen blir de nog rut toning.
Ta vara på livet, man lever så kort och är död så jävla länge..
Har köpt ett par 18" fälgar, 225/40. Bild kommer väl när de går att ladda upp. Alla fälgar är kantstötta/klarlacksläpp. Får se hur illa de när när jag får dom, men de såg ut att kunna bli bra på bilderna jag fick. Ska spackla i skadorna och sen lacka om dem.
Vilken färg tro? Kom med förslag på vad som skulle passa resten av bilen. Funderar på vita eller becksvarta, vad tycker ni?
tunga utgifter för en studentplånbok, men du gör det bra tycker jag. Angående färgval på fälgar gjorde jag ett litet test.. visserligen bara med de fälgar som satt på på bilden och lite penseldrag i photoshop, men man får en idé iaf om hur det kommer se ut med de olika färgerna.
tunga utgifter för en studentplånbok, men du gör det bra tycker jag. Angående färgval på fälgar gjorde jag ett litet test.. visserligen bara med de fälgar som satt på på bilden och lite penseldrag i photoshop, men man får en idé iaf om hur det kommer se ut med de olika färgerna.
Haha, faan va snällt av dig. Vita ser verkligen fränt ut, men svarta hade varit lite rått med. Jo, de går åt. Men har jobbat lite och så, nu blir de andra bullar. Just nu är bilen på verkstad för kamremmen blev helt slak(!) Började knattra som faan så jag slog av direkt. Hade lätt kunnat trycka remen av drevet med ett finger.. Helmysko, den har ju bara gått halva tiden. Hoppas nu bara attt de inte är sallad under huven.
ser bra ut den orange kabel till laddtrycks mätaren är nog till liamapn skulle jag tro min var vit i allafall och det var lampan röd svart är ju + - bara en fråga vilken säkring kopplade du mätaren på?
ser bra ut den orange kabel till laddtrycks mätaren är nog till liamapn skulle jag tro min var vit i allafall och det var lampan röd svart är ju + - bara en fråga vilken säkring kopplade du mätaren på?
Tackar. Inte vet jag. Drog dit + bakom dimmerhjulet där man, skarvade ihop med en kabel där jag fick + när jag vred på positionsljusen utan tändning. Så där har jag ljus, och den dimrar med resten av belysningen. Jord någon annan stans, minns inte riktigt vart.
Den orangea kabeln, de vette faan..
Senast redigerat av Jespersson (15 juli 2010)
Halloj! Någon som vet när man kan börja ladda upp bilder igen? Har ju mycket på gång nu.
Köpte mig ett set Rs4 Classic fälgar 225/40 18", dåligt skick.. Men dom är lagade med Kemisk metall och finspackel. Dom lackas vita, 3 stycken är helt klara och en sista väntar på lack och klarlack. Nya däck beställda, fick bli budget ifrån Goodride. Beräknas komma i början av nästa vecka.
Främre torkarmarna är lackade vita, bakre ska få färg med så fort jag köpt mer. Funderar även på "nollorna" i grillen.
En xenon kit på 6000K borde trilla in ungefär imorn, kommer bli grymt tror jag.
Finns de något annat sätt att ladda upp bilderna?