3309
Sök

Lastbilschaufför stoppad med 7,72 promille

Sleeper
3 084 Inlägg
2 mars 2008
OMG 7,7 promille jag hade somnat för 5 promillar sen... typ tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 mars 2008
mitt rekord är 3.4 promille big_smile uppmätt på akuten...

shit happends..men att köra onyktert, nä fy fan! dålig stil

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

8 156 Inlägg
2 mars 2008
bluelight skrev:
En "nackdel" är ju om man har druckit nån öl eller två, och kompisen/frugan/barn för hjärtstillestånd eller något akut och du inte kan få igång bilen, jag skulle då inte kunna förlåta om nån av mina nära dog för jag inte fick igång bilen.

Jag har för mig att det finns alkolåsmodeller där man har "nödstart". Dvs, man kan starta bilen ändå, men bara några gånger, sen måste man låta tillverkaren låsa upp alkolåset för att kunna starta bilen.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

turboabstinens
442 Inlägg
2 mars 2008
Phaetoon skrev:
bluelight skrev:
En "nackdel" är ju om man har druckit nån öl eller två, och kompisen/frugan/barn för hjärtstillestånd eller något akut och du inte kan få igång bilen, jag skulle då inte kunna förlåta om nån av mina nära dog för jag inte fick igång bilen.

Jag har för mig att det finns alkolåsmodeller där man har "nödstart". Dvs, man kan starta bilen ändå, men bara några gånger, sen måste man låta tillverkaren låsa upp alkolåset för att kunna starta bilen.

låter som en ganska bra funktion isf, om den inte missbrukas. Möjligtvis kunna redovisa varför man inte kunde starta bilen då eller så.

te_wik: Hoppas inte du körde bara! Annars, GOOD JOB! big_smile

ocertifierad klåpmekare

Vw trimmare
2 995 Inlägg
2 mars 2008
ExXtr3me skrev:
Dreamcatcher skrev:
trodde man va tokdöd vid 4 promille.

det trodde ja också faktiskt...

dricker man 4-5ggr/år så är man död innan 4promille....rekordet sägs ligga på 12promille det är folk som är fulla konstant udner flera års tid dom är ALDRIG nyktra och får enorm tolerans man kunde säkert inte ens märka att han var full vid 5-6promille...

539 Inlägg
2 mars 2008
Burken skrev:
Respekt 7,72 smile

big_smile sant

Sök