3180
Sök

bilen hemma om en månad :D

733 Inlägg
24 maj 2006
Trådstartare
fick veta ida att min bil kommer hem om ca en månad big_smile de ska bli så in i helvete  kul asså big_smile ¨de väsra e väl att ja troligtvis inte kommer hålla mig på den lagliga sidan me bilen P men men tongue  med en 640 hästar kan polisen KISS MY ASS! mohaha big_smile

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

1 161 Inlägg
24 maj 2006
va ä de för bil o vart kommer de ifrån?

Volvoskadad
6 017 Inlägg
24 maj 2006
__hogberg__ skrev:
va ä de för bil o vart kommer de ifrån?

ja precis!

Jonas

733 Inlägg
24 maj 2006
Trådstartare
McLaren F1, import från hongkong.
ingen ide att ni börjar tjata om att den inte e min, bilderna kommer om typ en månad.. ni kan vara lugna..

This Bitch Bites

166 Inlägg
24 maj 2006
gryymt... längtar.... uppdatera här när du fått den smile

vad gick den på ? wink
Senast redigerat av Rillskoo (24 maj 2006)

M-Sport

733 Inlägg
24 maj 2006
Trådstartare
va den gick på?? de har ja frågat men inte fått svar på tongue fick den av min kille smile
men ja har ju kollat runt, o snackat me andra, o ja har fått priser mellan 6-15 miljoner.. så ja vet inte riktigt=/

klart att den ska upp på garaget.org!

så snart tar i alla göteborgare me chock när man kör runt big_smile

This Bitch Bites

8 156 Inlägg
25 maj 2006
Gratulerar. Man kanske skulle bli homosexuell och ragga upp din kille? *ler brett*

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 maj 2006
whiper skrev:
va den gick på?? de har ja frågat men inte fått svar på tongue fick den av min kille smile
men ja har ju kollat runt, o snackat me andra, o ja har fått priser mellan 6-15 miljoner.. så ja vet inte riktigt=/

klart att den ska upp på garaget.org!

så snart tar i alla göteborgare me chock när man kör runt big_smile

är fortfarande extremt tveksam till hur seriöst detta är! vore skoj om du verkligen fått en men måste fråga vad din kille är för typ som ger en bil för 15 mille till sin tjej?

min plastfarsa hade en shelby cobra Gt-500 för 25 år sen så visst finns det chans att få tag i extrema lyxbilar längtar efter bilder.

edit:stavfel tongue
Senast redigerat av MeloveGolf (25 maj 2006)

260 Inlägg
25 maj 2006
Vad lätt allt blir när man har pengar

styling har egentligen bara med pengar att göra.

Utanlem
895 Inlägg
25 maj 2006
Grattis grattis ifall de e sant smile
Grattis grattis ifall de inte e sant.. för då har du lyckats lura många smile

1 741 Inlägg
25 maj 2006
Faan va ballt!
Men jag har ju en ganska intressant fråga.
Vad fasiken kör din kille för bil?
För jag gissar att han inte vill bli omkörd av sin egen tjej.
Königsiegg (kanske felstavat men...) kanske? Är väl nästan bara den som duger då. hehe

edit:
whiper skrev:
fick veta ida att min bil kommer hem om ca en månad big_smile de ska bli så in i helvete  kul asså big_smile ¨de väsra e väl att ja troligtvis inte kommer hålla mig på den lagliga sidan me bilen P men men tongue  med en 640 hästar kan polisen KISS MY ASS! mohaha big_smile

kan ju inte vara så svårt att få tag på dig ändå.. bara ställa sig hemma på din parkering och vänta. finns ju inte direkt många sånna bilar i sverige inte så många på hela jorden heller så.
För skulle gissa att du kommer svenskregga den, då blir det ännu lättare att forska fram var bilen kommer att stanna tyvärr.
Senast redigerat av tecman (25 maj 2006)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

undergroundracing
25 maj 2006
bara attt grattulera till en av världens värsta bilar wink

får man fråga vad du kör för bil nu?

menar, man borde ju har kört nått rejält innan man sätter sig i en  McLaren F1.

2 594 Inlägg
25 maj 2006
FAN SKULLE ALLDRIK KÖPA EN SÅN BIL TILL MIN FLICKVÄNN för då skulle jag inte ha varken flicvänn eller bil kvar

54 Inlägg
25 maj 2006
Vad ska du med den till? I en annan tråd skrev du att du fyllde 17 i januari, alltså ska den stå på garage uppfarten i 7-8 månader till?:S
lite crazy...
men bara till att säga grattis OM det är sant!

mvh

Grabbar med smak kör bilar utan tak..

643 Inlägg
25 maj 2006
mm säkert. . kommer nog nån bra anledning om nån månad. . nån bild måste du ha på den? länka hit den då. . lr ni kanske köpte bilen av en kille som sas hade en mclaren? kanske är en toyota starlet som står dä om 1 månad. . sen måste du väll veta vad biljävlen kosta . ? ja menar stor skillnad på 6-15 miljoner som du SETT att den kan kosta. . ja 15 miljoner..  var det bilen på blocket lr? HAHA. du är så jävla ägd. .

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
25 maj 2006
De är bara att säga grattis....ska bli kul att se en Mclaren F1 på Garaget.

Allt för den där jävla hatten!

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
25 maj 2006
som en parantes, så skickade hon upp bilder på sin bil som skulle bli importerad. första jag gjorde var att kolla på google.se för att kolla på mclaren f1:bilar. Gissa om den första träffen jag fick var samma bild som hon lagt upp? sammanträffande? tvivlar på det, men bara att vänta och se wink

man lever bara en gång så lev väl!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
25 maj 2006
yngwe skrev:
Vad ska du med den till? I en annan tråd skrev du att du fyllde 17 i januari, alltså ska den stå på garage uppfarten i 7-8 månader till?:S
lite crazy...
men bara till att säga grattis OM det är sant!

mvh

Förstår du att jag inte litar på detta?
17 år och har en kille som "Ger bort" en bil för 15mille.
Ska bli kul å se detta wink

9 108 Inlägg
25 maj 2006
ghost_boy83 skrev:
FAN SKULLE ALLDRIK KÖPA EN SÅN BIL TILL MIN FLICKVÄNN för då skulle jag inte ha varken flicvänn eller bil kvar

Tänkte precis samma tanke, det krävs en jävligt bra förare om man ska framföra en sån bil på vägarna.. En tjej som precis fyllt 18 år ingår inte i den kategorin helt enkelt.

För övrigt tror jag inte på det ett skit, men visst, vi får se om en månad. Jag hoppas att det är sant och att den i så fall kommer komma på onsdagsträffarna hehe, då ska jag orka åka ner för en gångs skull.

edit: inte ens fyllt 17 var det ja.. Övningskörning i McLaren F1 är inte heller så rekommenderat hehe. Vad jobbar din kille som?
Senast redigerat av MilleN (25 maj 2006)

Sök