haha en tjejs röst (min flickvän) som tjatar om att jag faktiskt körde mot gult osv alltså : en klagande flickvän kan jag få höra på om det inte är någon MDS skiva
....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come
Får väl svara bilvis eftersom det varierar... I Cheva Vanen lyssnar jag på Hårdrock, (Ozzy, Limp Biskit mf & BANDIT 106.3) I rallybilarna lyssnar jag på Mr A.Dahls noter och vägbeskrivningar... Men i min gamla bil (MV6:an) lyssnades det mest på fetare bas-låtar, power låtar mm
åhh de ska ju va trane, euro dance i bilen jU! De är de bästa! me mkt bas i Sen går de me lite metall ibland oxå.. "sonata arctica- tallulah" "sonata arctica- san sebastian" de bästa låtarna av dom iaf!
Sen fronda, block44, o all skön punkrock typ simple plan, good charlotte, millencollin m.m är grymt bra
Allt möjligt. Trancemaster, tunnel trance forse ja trance i alla dess former typ... Gregorian när man är på det hummöret, Yello, Metallica.... Beror på vilket humör man är på... Men absolut inget sveningvars och sånt skit... En och annan barnskiva som någon skrev, blir det också....
Skjut inte upp till i morgon det din hustru kan göra idag.