Jepp gjorde så, den går som ett skott! Är lite skillnad på en ettrig liten 1,5L motor kontra en trött 2,3L motor med samma effekt fast att Civicen väger sådär 400kg mindre Varvvillig som få och gött ljud ja
Skulle maxa den förut, men kom bara upp i 190km/h innan jag var tvungen att bromsa, och det var på 4an och då fanns det lite kvar att ge
jag hade helt klart kört på Mugen. helt klart snyggast. Sen ett par snygga jdm fälgar hade suttit fint.. Köp mina
Angående ljuddämparen så hade jag hellre kört på japs än nåt simons som i mina ögon påminner alldeles för mycket om volvo. Annars kan du ju köpa en universal dämpare o montera ett snygg utblås
ne de blir japs på den, blir snyggt sen med bakspoilern=) angående fälgarna så är dem jag ska köpa redan rätt jdm=) ska se om jag kan få fixat en bild på det idag
det kommer bli skit snyggt. vad hade du tänkt för fälgar på den
Tack=) jadu, vet inte vad dem heter, är polarn som har dem och han har även bild på dem mot min bil men jag har inte fått bilderna på det än och nu e han e fjällen så bilder kommer i nästa vecka=) men dem e 5-ekrade utan fälgkant, 16" och rätt driftingstukade=)