jo jag vet att det är valsat men den hade sett brutalare ut om du förstår med en redig breddning, men det var inget fel på tyskstuket heller
det är uppkapat i hela bakskärmen för att få ut den 2cm ,ligger mer jobb bakom än man kan tro, ville ha det mera åt orginal hållet ,jag e nog en av få här inne som avskyr glasfiber
jo jag vet att det är valsat men den hade sett brutalare ut om du förstår med en redig breddning, men det var inget fel på tyskstuket heller
det är uppkapat i hela bakskärmen för att få ut den 2cm ,ligger mer jobb bakom än man kan tro, ville ha det mera åt orginal hållet ,jag e nog en av få här inne som avskyr glasfiber
ja men 500kg mindre i vikt än din saab ,skoja bara ,jo den kommer bli framtung dock inte värre än en golf vr6, där snackar vi störtbombare ,men ni vet väl att lupos orginal block har samma vikt som 1.8t blocket +40kg kanske här med allt lull lull
vr6an jag hade innan va ett rattlås bygge ,denna e väl tänkt att bara bli en liten rolig sleaper på gatan ,samt pinas nångång ibland på både stripp och bana