Här e mailet jag fick som svar angående BMWen
Svenn gunnar kallar han sig nu å han kan heller inte bra svenska

Hej,
Jag uppskattar din avsikt att köpa min BMW. Bilen fungerar och står i perfekt skick, hade jag aldrig några problem med motorn. Priset är 75.000 kronor och jag tror att det är bekvämt för oss båda.
Vi är ett trevligt par pensionärer från Storbritannien (jag har 64 och min älskade fru har 63 år gammal), kärlek Vi lägger vår tid (och pengar) som reser runt om i världen.
Förra året jag och min fru hade ett trevligt ställe att bo under vårt sportlov i Sävedalen, Sverige. Vi köpte bilen där (i december) för 80.000 kronor. Det var ett mycket bra pris för en sådan bil och min hustru var mycket satisfited.We använt bilen där under vår vacantion (2 månader).
Vi tog bilen i Storbritannien hopeing att registrera det här men vi möter några problem. Priset för att registrera en begagnad bil här i Newcastle, Storbritannien är mycket hög (cirka 35.000 kronor). Även vi inser att det är mycket svårt att köra vänster bil (som den här) över här (i Storbritannien bilarna är högerstyrd).
Bilen är fortfarande registrerad i Sverige under mitt namn. Det har alla nödvändiga dokument (undertecknat av mig) för försäljning, inklusive service bok.
Jag inser att det är ett billigt pris för en sådan bil, men min speciella situation tvingar mig att göra saker som jag inte skulle göra under normala omständigheter. Om du vill kan jag skicka dig fler bilder med fordonet.
PS: Min svenska är begränsad till några få ord så vill jag mycket för att fortsätta vårt samtal på engelska.
Hälsningar,
Sven!
Hello,
I appreciate your intent of buying my Bmw. The car works and stands in perfect condition,I never had any problems with the engine. The price is 75,000SEK and i believe it is convenient for us both.
We are a nice couple of pensioners from United Kingdom (i have 64 and my beloved wife has 63 years old), we love spending our time (and money) travelling around the world.
Last year me and my wife had a nice place to stay during our winter holidays in Savedalen,Sweden. We bought the car there(in december) for 80,000SEK. It was a very good price for such a car and my wife was very satisfited.We used the car there during our vacantion(2 months).
We brought the car in UK hopeing to register it here but we faced out some problems. The price to register a second hand car here in Newcastle,UK is very high(around 35,000SEK). Also we realise that is very hard to drive a left hand car(like this) over here(in the UK the cars are right hand drive).
The car is still registered in Sweden under my name. It have all the necessary documents(signed by me) for selling,including service book.
I realize that is a cheap price for such a car, but my special situation forces me do things that I wouldn’t do in normal circumstances. If you want I can email you more pictures with the vehicle.
PS: My swedish is limited at just a few words so i wish a lot to continue our conversation in english.
Regards,
Sven!