Som rubriken lyder, vilka körkortsbehörigheter har ni? Själv har jag bara A&B. Vill dock ha BE&CE på kortet, vilket jag har bestämt mig för att ta den dagen då ekonomin tillåter och även yrkeskompetensen för lastbil.
Själva inlägget kan ju kännas ganska onödigt, men den som är stolt över sitt körkort kan ju alltid skriva det här.
BCD, vill så gärna ha E-kortet med men är väl en kostnadsfråga... Akortet försöker jag till sommaren då tjejen tog mckort förra året och jag kan ju inte vara sämre?
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
Endast B, skulle dock vilja ha A, BE och CE med. Kanske kommer nån gång
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team