vilka årsmodeller dom sitter på får någon annan svara på. vad ska du använda för bränslepump då?
tänkte använda org men ska köpa en btr, borde la funka?
originalpumpen kommer få det rejält svettigt med 3,8 bar grund plus laddtryck så flödet kommer inte vara bra, köp en bättre så slipper du problem. sen med BTRen, så köp ingen 400kronors från typ kl-racing, dom funkar inte heller bra, använde en sån själv och det höll på att sluta med motorras.
Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
vilka årsmodeller dom sitter på får någon annan svara på. vad ska du använda för bränslepump då?
tänkte använda org men ska köpa en btr, borde la funka?
originalpumpen kommer få det rejält svettigt med 3,8 bar grund plus laddtryck så flödet kommer inte vara bra, köp en bättre så slipper du problem. sen med BTRen, så köp ingen 400kronors från typ kl-racing, dom funkar inte heller bra, använde en sån själv och det höll på att sluta med motorras.
åh fan så du tror inte det räcker? var ska man köpa btr då?
tänkte använda org men ska köpa en btr, borde la funka?
originalpumpen kommer få det rejält svettigt med 3,8 bar grund plus laddtryck så flödet kommer inte vara bra, köp en bättre så slipper du problem. sen med BTRen, så köp ingen 400kronors från typ kl-racing, dom funkar inte heller bra, använde en sån själv och det höll på att sluta med motorras.
åh fan så du tror inte det räcker? var ska man köpa btr då?
nej originalpumpen skulle jag aldrig våga köra med, lägg hellre 1500 på en ny som kommer funka för trimning, än att lägga det tredubbla på en renovering när motorn går snålt och spikar sönder.
Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.
är det inte -968 med orginal 3 bar soppa och 3" 960lmm -012 som gäller???
då det e lite skillnad på 3 och 3,8 rätta mig om jag har fel?
har man 2,5" LMM innan och byter till 3" så ökar arean med 50%, då behöver spridarna öka flödet med 50%, originalspridarna flödar 300(337?)cc och -968orna flödar 465cc vid 3,8 bar grundtryck.
jag vill inte vara katig nu men.
hur räknar du 50% på 2,5" till 3"
kan va jag som räknar galet men jag får det till att 50% på 2,5" är 1,25" 2.5"+1.25"=3,75".
alltså om man ska köra 3,8 i soppa tryck så bör man ha 3,75" lmm. jag kan vara ute å cykla men haha a det går inte ihop i mitt huvud. nån mer som vill sprida ljus i detta?? Marlboroman kanske? för mig det var han som skrev nångång att man just skulle ha 3" med -968 och 3bar.
ökar du med 50% från tex 62mm orginal llmhus så blir det. 31*31*3,14=3017.54 3017.54*1,5=4526,31 4526,31/3.14=1441,5 roten ur 1441,5=37,9670 37,9670*2=75,93418202627852 eller 76mm och 3" då
räknar man 2,5" + 50% blir det ju 3.75" och det blir väldigt fel.
originalpumpen kommer få det rejält svettigt med 3,8 bar grund plus laddtryck så flödet kommer inte vara bra, köp en bättre så slipper du problem. sen med BTRen, så köp ingen 400kronors från typ kl-racing, dom funkar inte heller bra, använde en sån själv och det höll på att sluta med motorras.
åh fan så du tror inte det räcker? var ska man köpa btr då?
nej originalpumpen skulle jag aldrig våga köra med, lägg hellre 1500 på en ny som kommer funka för trimning, än att lägga det tredubbla på en renovering när motorn går snålt och spikar sönder.
originalpumpen kommer få det rejält svettigt med 3,8 bar grund plus laddtryck så flödet kommer inte vara bra, köp en bättre så slipper du problem. sen med BTRen, så köp ingen 400kronors från typ kl-racing, dom funkar inte heller bra, använde en sån själv och det höll på att sluta med motorras.
åh fan så du tror inte det räcker? var ska man köpa btr då?
nej originalpumpen skulle jag aldrig våga köra med, lägg hellre 1500 på en ny som kommer funka för trimning, än att lägga det tredubbla på en renovering när motorn går snålt och spikar sönder.
åh fan så du tror inte det räcker? var ska man köpa btr då?
nej originalpumpen skulle jag aldrig våga köra med, lägg hellre 1500 på en ny som kommer funka för trimning, än att lägga det tredubbla på en renovering när motorn går snålt och spikar sönder.
nej originalpumpen skulle jag aldrig våga köra med, lägg hellre 1500 på en ny som kommer funka för trimning, än att lägga det tredubbla på en renovering när motorn går snålt och spikar sönder.