Skuffen ska byggas om ännu en gång blev inte nöjd alls med resultatet.. men men man ser inte hur det blir tills man testat... eller hur
Idag blev det att montera coilovers fram på bilen, riktigt kul pill....när man sist använt luftdrivna verktyg för att dra åt alla bultar...spännande när man står i en tvätthall med ett spärrskaft
Hursomhelst, förebild på "sänkningen" med fjädrar:
Justerades in riktigt lågt på en gång, ca 5mm kvar till botten, borde räcka..!
Lagom har ungefär 1.5cm kvar till backen med nedersta delen på fronten och ca 4cm med avgassystemet. Avblåsta planer på CSL-fronten, men det kanske går
Mums helhetsbilder kommer imorgon när bilen tvättats och ljuset är bättre !
I veckan kommer bak-dämparna och fjädrarna att monteras dock inte nere i Mr.Cap hallen, då jag med nöd och näppe kom upp från bunkern idag
TACK till alla som följt projektet på bilen under denna korta period och för den ENORMA responsen på ens sjuka och vrickade idér man genomfört på bilen.
Såfort det löst sig med försäkringar och allting så kommer jag med en ny BMW, dock blir det sabbatsår på bilbyggandet, då alla pengar man lagt ner ligger i skroten, känns inte motiverande att börja om detta år, så räkna med en projektråd med basic-basic moddar
TACK till alla som följt projektet på bilen under denna korta period och för den ENORMA responsen på ens sjuka och vrickade idér man genomfört på bilen.
Såfort det löst sig med försäkringar och allting så kommer jag med en ny BMW, dock blir det sabbatsår på bilbyggandet, då alla pengar man lagt ner ligger i skroten, känns inte motiverande att börja om detta år, så räkna med en projektråd med basic-basic moddar
Tackar för mig
Mvh Andro
*Fy* .......... *F* ..... det där ser ej nice ut alls .... hoppas allt väl med dig ...!!!!!
Riktigt tråkigt du! Hoppas att du inte får några allvarliga men efter detta! Men hur är det, får du åka ut på skroten sen och strippa din bil på det du vill ha kvar?