3879
Sök

Inför: Öckerö Summermeet 15 Maj

OSR CREW
146 Inlägg
1 maj 2010
Dson skrev:
OckeroVictor skrev:
Dson skrev:

Och synd att det är samma dag som Vingåkra träffen.

Dson, inte så att du har släkt på öarna? typ patrik davidsson? xD

Jajjamen, han vill ju att jag skall komma.

Jaa. det vill vi också wink han har snackat en del om din bil. hade sett fram emot o kolla in den Live big_smile

Livet är det som passerar när du håller på med annat.

207 Inlägg
4 maj 2010
En fråga ? Är det 1 pris i varje Utställar kategori ? eller är det 1,a 2,a och 3,e Pris ?

181 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
Hilbertson skrev:
En fråga ? Är det 1 pris i varje Utställar kategori ? eller är det 1,a 2,a och 3,e Pris ?

Det är 1:a pris smile

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....

OSR CREW
146 Inlägg
5 maj 2010
Nej, det närmar sig med storm steg! smile Hoppas bara på många besökare big_smile

247 Inlägg
5 maj 2010
Hur många utställningsbilar kommer få plats?

Exydos Car Audio Tuning Zone Uthulin Illi Tuning Magnat

OSR CREW
146 Inlägg
6 maj 2010
dom som anmällt sig, just nu vet jag inte om vi kan ta mera bilar på insidan, men vi har ju även utställare på utsidan av ishallen

247 Inlägg
6 maj 2010
antal bilar hittills?

Exydos Car Audio Tuning Zone Uthulin Illi Tuning Magnat

181 Inlägg
7 maj 2010
Trådstartare
Lill-horvi skrev:
antal bilar hittills?

Det är 35 bilar som står i hallen, hur många vi blir på utsidan är inte klart än smile

IGGE The One And Only
51 Inlägg
9 maj 2010
ställer gärna ut min bil om det finns plats.

Mustigt

658 Inlägg
9 maj 2010
TurboMupp skrev:
ställer gärna ut min bil om det finns plats.

GMCn????? coolcoolcool wink

127 Inlägg
10 maj 2010
kommer dom som står på utsidan bli bedömda av jury också? för ni skrev till mig att jag skulle få vara reserv och stå på utsidan..

OSR CREW
146 Inlägg
10 maj 2010
Axfjord skrev:
kommer dom som står på utsidan bli bedömda av jury också? för ni skrev till mig att jag skulle få vara reserv och stå på utsidan..

Ja. alla Utställare kommer få en lapp som TYDLIGT ska placeras i framrutan. så att vi kan titta på alla bilar, ute som inne. utan att missa någon. Och för att rösta till peoples choice.

Mvh: Victor

194 Inlägg
11 maj 2010
Hallå.

Då jag inte i nuläget har en bil i utställningsskcik än:) Har ni några dedikerade fotografer på plats eller blir det som vanlig besökare isåfall?

mvh Sebastian

181 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
JDM_project skrev:
Hallå.

Då jag inte i nuläget har en bil i utställningsskcik än:) Har ni några dedikerade fotografer på plats eller blir det som vanlig besökare isåfall?

mvh Sebastian

Vill du komma som fotograf så tackar vi inte nej! Det kommer finnas några med kamera men ju fler desto bättre! smile

194 Inlägg
11 maj 2010
Carro_87 skrev:
JDM_project skrev:
Hallå.

mvh Sebastian

Vill du komma som fotograf så tackar vi inte nej! Det kommer finnas några med kamera men ju fler desto bättre! smile

Okaj. Hoppas jag får tid att dyka upp:)

/S

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
12 maj 2010
Det står på förstasidan att det finns begränsade tvättmöjligheter. Betyder det att det i alla fall kommer att finnas möjlighet att spola av bilen vid framkomsten? Det ser ju tyvärr ut att bli regn hela lördagsdygnet så det lär väl bli omöjligt att komma fram med "utställningren" bil.

181 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
Vi får hoppas att vädret hinner ändra sig! Men det kommer gå att tvätta av bilen utanför hallen iaf smile

705 Inlägg
12 maj 2010
har fått komlikationer på jobbet vet inte om jag kan komma. sad

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Truck förare
273 Inlägg
12 maj 2010
hoppas på kanon väder så att det kommer massa folk smile

Sök