2202
Sök

Subaru impreza hjälp mig att välja!

10 Inlägg
10 februari 2010
Trådstartare
Tjaa jag är ny på sidan och jag vet inte om de blev rätt postat! Men nu är de såhär att jag har en Subaru Impreza kombi ifrån 95 som jag funderar på att trimma och styla lite men de är ett renoveringsobjekt så de är en del som lär göras!

De jag har funderingar över är var jag kan få tag på styling till en kombi, trim och race grejer?

Och va ni tycker jag ska ha för grejer i motorn? Siktar mot 300 hk iaf (Lr mer)!big_smile Vad som funkar bra och de som lär göras?

Har ingen bestämd budget men har inte tängt plöja ner allt för mkt pengar i bilen!

Är ingen super expert på bilar men har en del folk som ska hjälpa mig så förklara de enkelt för mig!wink

Finns de ngt lätt sätt att lacka bilen på utan att de blir dåligt och utan att man lär slita bilen i molekyler!!cool

Tackar för svar mvh Joel!

502 Inlägg
10 februari 2010
vad är det för motor i? JRM-racing.se har trimsteg till GT modellen om det nu är samma?

styling vet jag inte riktigt, kolla realcar och dalhems de har mycke skit

mvh Joel tongue

10 Inlägg
14 februari 2010
Trådstartare
Är de någon som vet om biltemas turbo är bra?? Race turbo lr va den hette??

Snickarjävel
554 Inlägg
14 februari 2010
Jollekingen skrev:
Är de någon som vet om biltemas turbo är bra?? Race turbo lr va den hette??

feltema satsar man aldrig på tongue

4 822 Inlägg
14 februari 2010

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Snickarjävel
554 Inlägg
14 februari 2010

ja man måste väl dela med sig av de goda här i livet ? big_smile

13 Inlägg
14 februari 2010
Har sagt det förr! kasta biljäveln och köp en 240 lr nått!cool

10 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
ÄÄh jag spränger skiten och bygger en husvagn på de istället! smile

10 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
Passar legacy motorn på 2.5L I subarun? Vet inte vad motorn heter men de är nått med EJ25 tror jag iaf!... Passar typ oljetråg och sånna grejer på den som är ifrån 2L motorn?.. Men om man sätter i den motorn då lär man byta toppar va?.. Och är de svårt att besikta den med en ny motor?? Mvh Joel

Sök