2559
Sök

DOTZ & BILSPORT Rider Contest

298 Inlägg
16 februari 2010
Min också anmäld smile

Black widow

Livsnjutare
1 707 Inlägg
16 februari 2010
kevlar_soul skrev:
Min bil är väl inte särskilt känd dock? Eller?

Förövigt är HereComesTroubles givmildhet bra.. Sådant är aldrig fel..

Mjo, över medel är den absolut. Top 20 i Sverige? tongue
Men tycker det är skit kul att du har fått så många röster och tycker absolut att du är värd det.

kevlar_soul
16 februari 2010
Tack och detsamma! Skulle inte vara förvånad om man fick se din bil på topp 3 när tävlingen är slut! smile

OEM <3
6 957 Inlägg
17 februari 2010
HereComesTrouble skrev:
Bjork skrev:
HereComesTrouble skrev:
kevlar_soul
Tyckte det kunde vara kul att dela med sig om man vann, men men nu har vi ändrat.
Om du räknar rösterna så ser du att det behövs.. kända bilar plockar alltid med röster.

Det är lite synd om det nu är så, att dom lite mer kända åken plockar mer röster..blir så förbannat
enformigt ju tongue

Så är det väl alltid? Kolla hur många röster P3:s gammla BMW 323:a har..

Jojo, men att folk stirrar sig fast på bilar som rullat ett tag och inte tittar på lite nya åk.

Det är ungefär som om samma bilar skulle stå på Elmia år efter år..för hur kul är det
att se en bil på en mässa 2 år i rad? tongue

OEM <3

Livsnjutare
1 707 Inlägg
17 februari 2010
kevlar_soul skrev:
Tack och detsamma! Skulle inte vara förvånad om man fick se din bil på topp 3 när tävlingen är slut! smile

Tack smile

1337
1 343 Inlägg
17 februari 2010
säkert en hel del som anmält sig...
Men varför anmäla sig när man lika bra kan skita i det wink

I'm not a fighter, I'm a lover!

Livsnjutare
1 707 Inlägg
17 februari 2010
Bjork skrev:
HereComesTrouble skrev:
Bjork skrev:

Det är lite synd om det nu är så, att dom lite mer kända åken plockar mer röster..blir så förbannat
enformigt ju tongue

Jojo, men att folk stirrar sig fast på bilar som rullat ett tag och inte tittar på lite nya åk.

Det är ungefär som om samma bilar skulle stå på Elmia år efter år..för hur kul är det

Tydligen finns det dom som uppskattar det, finns en viss M3 CSL som stått på mässan dom senaste åren men folk verkar inte tycka det blir uttjatat endå. Tyvärr.

OEM <3
6 957 Inlägg
17 februari 2010
HereComesTrouble skrev:
Bjork skrev:
HereComesTrouble skrev:

Tydligen finns det dom som uppskattar det, finns en viss M3 CSL som stått på mässan dom senaste åren men folk verkar inte tycka det blir uttjatat endå. Tyvärr.

Du förstod nog inte riktigt vad jag menade? Jag syftar på om en bil inte modifieras eller byggs eller ens byter färg.

Sen att Loaded står där rätt ofta, kan det vara för att den varit ett plåster i media? Att sponsorer har den i sin monter? Den har väl inte direkt stått i en privat monter utan i just en företagsmonter, sen har den ju ändrat på sig några ggr nu.

OEM <3

Livsnjutare
1 707 Inlägg
17 februari 2010
Bjork skrev:
HereComesTrouble skrev:
Bjork skrev:

Du förstod nog inte riktigt vad jag menade? Jag syftar på om en bil inte modifieras eller byggs eller ens byter färg.

Sen att Loaded står där rätt ofta, kan det vara för att den varit ett plåster i media? Att sponsorer har den i sin monter? Den har väl inte direkt stått i en privat monter utan i just en företagsmonter, sen har den ju ändrat på sig några ggr nu.

Antagligen, men den har väl stått i Painworx monter dom senaste åren?
Skulle inte kalla det några större ändringar när man bara lackar om den, det gjorde vi 2ggr förra året :p

1 827 Inlägg
17 februari 2010
TLO skrev:
FLindgren skrev:
D_Carlsson skrev:
anmäld min bil men jag kan inte hitta den :S

Våra bilar är inte fina nog. Vi får måla bilen i en skrikig färg å plasta lite mera;P Annars syns man ju inte;P

För en gångs skull håller jag med, skriker man inte finns man ju inte i Bilsverige tyvärr

Finns det då ens någon anledning att försöka delta i ett såhär tappat land som Sverige? Jag bygger min bil för min egen skull men jag har fått mycket mer uppmärksamhet i utlandet än här, förutom den lilla klick byggare i Sverige som gillar det jag gillar.

Sverige är som det alltid är... Som ni själva säger, två av topp tre kommer troligtvis vara orange och rosa. roll

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

heavyweight
154 Inlägg
17 februari 2010
jag är också med med gröna beemern smile

Dock ingen typisk "elmia bil" utan lite mer race men jag frösöker ju få till sevärd finnish också..

Mvh

[img]http://200sx.kicks-ass.net/seakay/img41386e375c800.jpg[/img]

kevlar_soul
17 februari 2010
Din E30 är grym! smile

1 150 Inlägg
17 februari 2010
seakay skrev:
jag är också med med gröna beemern smile

Dock ingen typisk "elmia bil" utan lite mer race men jag frösöker ju få till sevärd finnish också..

Mvh

sånna som din bil man vill se på elmia ;D

Skyracer
917 Inlägg
17 februari 2010
Jag anmälde mig, fastän bilen stått på ELMIA förr, så har den bl.a. mer trim och inredning så lite nytt iallafall. smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö

OEM <3
6 957 Inlägg
18 februari 2010
HereComesTrouble skrev:
Bjork skrev:
HereComesTrouble skrev:

Antagligen, men den har väl stått i Painworx monter dom senaste åren?
Skulle inte kalla det några större ändringar när man bara lackar om den, det gjorde vi 2ggr förra året :p

Förra året var ju det 8-ball, innan det vet jag inte men hos OCL har den ju härjat en del iaf.

OEM <3

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
18 februari 2010
Anmälde min bil också. Lär ju knappast plocka något av priserna, men försöker man inte så gör man det ju absolut inte. smile

20 Inlägg
22 februari 2010
Har anmält Mitt PROJEKT , för det är väl en projekt tävling.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/3825/865036_vz8e8s.jpg
Prov tur

så det är bara att gå in o rösta på Caddyn om ni gillar min våldtagna Caddy
http://www.bilsport.se/dotzridercontest/

https://www1.garaget.org/gallery/archive/3825/865037_1wg7g9.jpg

Mer info finns här

www.golf-racing.com

Golf Racing
golf-racing.com

Prisjägare
238 Inlägg
23 februari 2010
Kan inte ladda upp någon bild på min (inte för att den har någon direkt chans att vinna, men vore ju kul ändå).

EDIT: Fick gå via gatbilar.se

Ps. Alltså, där finns ju många sjukt snygga bilar som inte har några röster alls ju :S
(samtidigt som där finns många blafs-bilar som ändå har röster)
Senast redigerat av Zahak (23 februari 2010)

kaptenXaos
136 Inlägg
23 februari 2010
Nån som har nån mer fakta om den ascoola matt gröna camaron??

OEM <3
6 957 Inlägg
23 februari 2010
golfracing skrev:
Har anmält Mitt PROJEKT , för det är väl en projekt tävling.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/3825/865036_vz8e8s.jpg
Prov tur

så det är bara att gå in o rösta på Caddyn om ni gillar min våldtagna Caddy
http://www.bilsport.se/dotzridercontest/

http://www1.garaget.org/gallery/archive/3825/865037_1wg7g9.jpg

Mer info finns här

www.golf-racing.com

Du har en FET röst av mig av nu iaf big_smile

OEM <3

Sök