Tråkigt nog så är man ju helt värdelös på att kommentera.. men följer varje updatering du gör Grymt jobbat!
Tackar tackar, jäkligt kul att höra att folk verkligen tittar på tråden!!! Gör det hela mer roligt att lägga upp bilder..
Joel0666 skrev:
trevligt med lite update
turbodeath skrev:
så nu känner vi igen dig stressa,stressa innan det är dags för elmia....hoppas du bestämmnt dig för färg nu bara så du inte står där sen o ändrar dig veckan innan eller nått sådant.
Den är bestämd för länge sedan, men den får ni se först senare
rockabilly_ponta skrev:
får ju med skriva då man e dålig på det.. men följer ditt projekt kommit en bra bit nu ju
Jaa precis som alla andra säger så har du många passiva följare! Jag är även en utav dom men varje gång man ser att det hänt något i tråden blir man som ett litet barn på julafton! Man kan knappt bärga sig! Fortsätt så här ! Det kommer bli grymt!
Jaa precis som alla andra säger så har du många passiva följare! Jag är även en utav dom men varje gång man ser att det hänt något i tråden blir man som ett litet barn på julafton! Man kan knappt bärga sig! Fortsätt så här ! Det kommer bli grymt!
Fan va kul att veta att det finns så många som verkligen följer denna tråd!!! Tack mannen!!!
Även jag följer den här tråden och lusläser allt du gör tyvärr är jag dålig på att kommentera :p fortsätt med det du gör för det kommer bli grymt, ska bli spännande att se den på elmia:)
Även jag följer den här tråden och lusläser allt du gör tyvärr är jag dålig på att kommentera :p fortsätt med det du gör för det kommer bli grymt, ska bli spännande att se den på elmia:)
Verkligen sjukt kul att få reda på att det finns följare där ite! Tack tack!!!
Ja jag tänkte inte skriva något då jag tar för givet att du vet att jag håller ett vakande öga över va du sysslar med här i tråden, men nu så känner jag ju nästan att jag måste kommentera
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
bor i förorten där man kör golare till skogen livet är som robin hood. Vet ni varför Audi går så dåligt ? För dom har kolvringarna i grillen istället för i motorn!