K4F skrev:
runt 4-500 är lagom. sen ska jag köpa massa extra saker sen. men en vänster supra med 1000 hk på hjulen borde ju gå att fixsa för de priset. spelar ingen roll om jag ska hämta den andra sidan jorden, utan jag ska ha den hala jävlen.
och ja jag är bortskämd för min ålder men man lever bara en gång och har man pengarna ska man inte behöva dö med dom på banken utan leva livet
men någon som vet något om att impotera från dubai och sånna arab länder? finns ju gott om vänster supror där och ska visst inte vara så dyrt heller vad jag vet.
Mvh
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1994-Toy … 19b9eb4578Buy it now, 41k dollar. Ligger hyfsat inom din budget?
Annars så är det bara att susa omkring på Ebay, har sett en del TT MKIV's till salu för runt 10k dollar. Lär dyka upp någon sådan lite då och då.
Sen är det bara in på boostlogic eller turbonetics och glassa.
Vill inte verka dryg men tror du får roligare i en välbyggd 500-600hk bil med fintrimmad väghållning och massa lull-lull. Kommer bli mycket meka och skit med 1000hk+ men det är du väl beredd på
Ang. högerstyrt så är det inga problem, fråga alla Skyline och Supra ägare. Du lär dig på en dag!
Det är han som är ute efter bilen, am I right?
Om han vill ha 1000hp+ vilket inte är så svårt att hålla efter när det gäller 2JZ motorn, då de flesta oftast har både street och race mappningar.
Sen så kan du ju inte direkt uttala dig om att man lär sig på en dag, då han kanske inte är sådan, och du äger ingen postbil.
Senast redigerat av Rinnegan (15 februari 2010)
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.