Vart kan man köpa 3" downpipe till 855 t5?

MR_EVIL gasa tills de rasar!
15 februari 2010 · 225 Inlägg

tjo...

vart kan man få tag på en hyffsat billig 3" downpipe till 855 t5?

Tacksam för snabba svar!

MVH

Volkswagen Alltrack 2,0 Tdi "Lowbutnotslow" (2019)
FLindgren
15 februari 2010 · 5 089 Inlägg
\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Koop
15 februari 2010 · 1 867 Inlägg
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
PatrikLundqvist
15 februari 2010 · 130 Inlägg

Går ju att bygga eget med. Det är nog billigast smile Annars har JT bra priser.

/Patrik

PatrikLundqvist>,
E85 för miljöns skull.
MR_EVIL gasa tills de rasar!
16 februari 2010 · 225 Inlägg

jo men har inte tillgång till svets:/

Volkswagen Alltrack 2,0 Tdi "Lowbutnotslow" (2019)
Bakrani
17 februari 2010 · 171 Inlägg

Kommer nog inte kosta så mycket om du lämnar in den till ett svettsföretag. du tjärnar ju fett mycket mer på det.

Mitsubishi V "EVO" (1998)
Busgrabb Rejsa ?
17 februari 2010 · 2 959 Inlägg

Bakrani skrev:
Kommer nog inte kosta så mycket om du lämnar in den till ett svettsföretag. du tjärnar ju fett mycket mer på det.

Tjäna fett blir svårt när man lämna in grejer...
Han kanske sparar något däremot.

Till trådskaparen: Det är JT som är billigast/mest för pengarna helt klart om du inte ska bygga själv då.

Autotech
BMW 335D (2008)
Bakrani
19 februari 2010 · 171 Inlägg

Busgrabb skrev:

Bakrani skrev:
Kommer nog inte kosta så mycket om du lämnar in den till ett svettsföretag. du tjärnar ju fett mycket mer på det.

Tjäna fett blir svårt när man lämna in grejer...
Han kanske sparar något däremot.

Till trådskaparen: Det är JT som är billigast/mest för pengarna helt klart om du inte ska bygga själv då.

Det beror på. jag skulle köpa ett system till min bil fast det är ju bmw och det skulle gå på 11 000kr och det var ett företag som gjorde system utifrån bilen sen kolla jag på andra ställen det kostade runt 15 000 +. bygga ett eget gick på 4000-5000kr med allt jag behövde inklusive grenrör och svetts. och dom andra systemen var utan grenrör. Men du får hitta en som svettsar billigt.
Göra eget är billgare då du får över mer pengar till annat fast du måste lägga lite mer tid.

Senast redigerat av Bakrani (19 februari 2010)

Mitsubishi V "EVO" (1998)
Busgrabb Rejsa ?
19 februari 2010 · 2 959 Inlägg

Bakrani skrev:

Busgrabb skrev:

Bakrani skrev:
Kommer nog inte kosta så mycket om du lämnar in den till ett svettsföretag. du tjärnar ju fett mycket mer på det.

Tjäna fett blir svårt när man lämna in grejer...
Han kanske sparar något däremot.

Till trådskaparen: Det är JT som är billigast/mest för pengarna helt klart om du inte ska bygga själv då.

Det beror på. jag skulle köpa ett system till min bil fast det är ju bmw och det skulle gå på 11 000kr och det var ett företag som gjorde system utifrån bilen sen kolla jag på andra ställen det kostade runt 15 000 +. bygga ett eget gick på 4000-5000kr med allt jag behövde inklusive grenrör och svetts. och dom andra systemen var utan grenrör. Men du får hitta en som svettsar billigt.
Göra eget är billgare då du får över mer pengar till annat fast du måste lägga lite mer tid.

Ja men tjäna på det går inte....att lägga ut mindre pengar är en annan sak.
Tjäna = när du tar emot/får in pengar.

Autotech
BMW 335D (2008)
Bakrani
20 februari 2010 · 171 Inlägg

Busgrabb skrev:

Bakrani skrev:

Busgrabb skrev:

Tjäna fett blir svårt när man lämna in grejer...
Han kanske sparar något däremot.

Till trådskaparen: Det är JT som är billigast/mest för pengarna helt klart om du inte ska bygga själv då.

Det beror på. jag skulle köpa ett system till min bil fast det är ju bmw och det skulle gå på 11 000kr och det var ett företag som gjorde system utifrån bilen sen kolla jag på andra ställen det kostade runt 15 000 +. bygga ett eget gick på 4000-5000kr med allt jag behövde inklusive grenrör och svetts. och dom andra systemen var utan grenrör. Men du får hitta en som svettsar billigt.
Göra eget är billgare då du får över mer pengar till annat fast du måste lägga lite mer tid.

Ja men tjäna på det går inte....att lägga ut mindre pengar är en annan sak.
Tjäna = när du tar emot/får in pengar.

Haha ja abslout men jag menar om han skulle göra ett rör själv än att köpa ett så kommer han ha pengar över som han kan göra annat med. det är så jag menar att han tjärnar på det!

Mitsubishi V "EVO" (1998)
Driftkungen Saab - Move Your Mind
21 februari 2010 · 1 094 Inlägg

Skulle sagt JT, men tycker seriöst att det är värt att leta efter ett begangnat rör på blocket.se eller liknande. 850 är en vanlig modell med så verkligen inte omöjligt och hitta.

Var lite snäll nu så: http://www.blocket.se/goteborg/Chippad_ … 22&w=3

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864
Marlboroman
21 februari 2010 · 8 234 Inlägg

Driftkungen skrev:
Skulle sagt JT, men tycker seriöst att det är värt att leta efter ett begangnat rör på blocket.se eller liknande. 850 är en vanlig modell med så verkligen inte omöjligt och hitta.

Var lite snäll nu så: http://www.blocket.se/goteborg/Chippad_ … 22&w=3

3" Dp är hårdvaluta som beg och kan va jäkligt svåra att få tag i. Och annonsen du länka till är bara ett chip.

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
Driftkungen Saab - Move Your Mind
21 februari 2010 · 1 094 Inlägg

Marlboroman skrev:

Driftkungen skrev:
Skulle sagt JT, men tycker seriöst att det är värt att leta efter ett begangnat rör på blocket.se eller liknande. 850 är en vanlig modell med så verkligen inte omöjligt och hitta.

Var lite snäll nu så: http://www.blocket.se/goteborg/Chippad_ … 22&w=3

3" Dp är hårdvaluta som beg och kan va jäkligt svåra att få tag i. Och annonsen du länka till är bara ett chip.

Jaså han menade det var optimerat efter det. Tycker det var lite rörigt skrivt. Läste det lite snabbt först. Tyckte det stod att han även hade det.

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864
BMW 325ia Cab "Passar inte Sveriges väder..." (1994)
Saab 9000 CSE 2.3T "Banprojektet." (1994)
Saab 9-3 Aero SS "Brukis" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang