3761
Sök

Hur/var gör man om tygbaksäte till skinnbaksäte?

1 866 Inlägg
16 februari 2010
Trådstartare
Någonsom har förslag på någon firma eller person som kan göra om ett tygbaksäte till svart skinnbaksäte?
Någon som är billig och som finns i skåne eller i närheten av skåne!

1 653 Inlägg
16 februari 2010
Topntrim i Ängelholm
De gör/har gjort inredningarna till Koenigsegg så det är väl en merit som duger?

dock får du definiera vad som är "billigt" för dig.
Senast redigerat av Thullen (16 februari 2010)

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

200 Inlägg
16 februari 2010
Ps dem ligger i HBG, dem är duktiga!

1 866 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
ok men vad har de för priser? Låter dyrt!!!! hehe

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
17 februari 2010
Att klä om ett baksäte på firma är inte gratis. Betalade 3000 för mitt baksäte i caben. Svart konstskinn.

1 866 Inlägg
17 februari 2010
Trådstartare
J-P-R skrev:
Att klä om ett baksäte på firma är inte gratis. Betalade 3000 för mitt baksäte i caben. Svart konstskinn.

wow.... det var inte nådigt hehe.
Tror jag hör med en bekant från Polen vad det kostar där! Har för mig han en gång för länge sedan sade till mig att det handlade om 2-3000kr för hela bilen där nere.... och då får man det riktigt proffsigt gjort :-)

2 751 Inlägg
17 februari 2010
RichiB skrev:
J-P-R skrev:

wow.... det var inte nådigt hehe.
Tror jag hör med en bekant från Polen vad det kostar där! Har för mig han en gång för länge sedan sade till mig att det handlade om 2-3000kr för hela bilen där nere.... och då får man det riktigt proffsigt gjort :-)

Det har att göra med att timlönen är billigare. Min kusin fick sin Audi A8 00- omlackerad på auktoriserad VW verkstad i Kroatien för 8000kr. Phantom Black Pearl..

Bättre standard = större timpeng. Så är det helt enkelt smile
Senast redigerat av DasAuto (17 februari 2010)

Who Djaa bless no man curse

323 Inlägg
17 februari 2010
annars så är de billigt i Thailand, vet en som sydde upp en hel inredning där och betalade en bråkdel av priset  i sverige. Har för mig att de var till en veteran Corvette cab

DäckSprängarLigan
449 Inlägg
17 februari 2010
Allt är ju billigare i polen och sånna länder. Man kanske skulle ta bilen och åka dit över en månad för att fixa till den till ett lägre pris

Projekttråden Saab 9-3
Bilradiocentrum i Stenungsund levererar högtalarna från DLS.

1 653 Inlägg
17 februari 2010
Guldis skrev:
Ps dem ligger i HBG, dem är duktiga!

har dom flyttat?
Hade för mig dom höll till i Ängelholm förut?

oavsett så är de riktigt duktiga.

Nissan R32 Skyline
Projekttråd: Thullen - Skyline R32 GTS-T

Sök