hej nu är d dags o presentera det nya projektet so mska bli klart till bug run bla
Bilen Vw Caddy -92
Vad som ska göras ska besiktas så inför det så ska alla leder,bromsar,fjäderben osv i framvagnen bytas..i bakvagn så är d bromsar,stötdämpare osv....framruta o sidoruta..nuvarande motor sitter fast så den håller på att kollas över va det kan va som hänt går d itne så blir d en ny...sen ska den besiktas o sen efter d så ska allt fixas som sänkning o annat
Skriver alltsom d händer saker o ting...kommer försöka uppdatera så fort jag gör något
Nya projektet
Testa fälgarna som ska på caddyn
va säger ni detta behövs väl knappt inte bytas hehe
kromfångare ifrån en golf mk1 -76 inhandlad idag....testmonterad
gti grillen borttagen o så test polerat ltie snabbbt me autosol..kommer nog bli skit bra
tagit bort lastgallret hållarna på flaket..testmonterat takräcke så klart ....här hållar jag även på o borrar bort nitarna som håller alu plåten på flaket....
ja då har fått lite gjort idag ...borrat klart o sletit bort plåten....trodde d skulle va värre än vad d var....
hissat upp den på alla 4 bockar nu....är inte rostig under o d är ju skönt men länkarmar o bakaxel osv har fått lite rostangrepp....stått stilla i 4 år så...
lossade bromsok osv bromsklossarna såg bra ut men sen tappade jag den o gick den i två delar hehe inte så bra
här är plåten borta lite skitigt dock hehe
men efter lite avfettning så blev helt klart godkänt
varit idag o inhandlat ...bromslangar fram, 5m bromsrör, bromsklossar fram, ståltrissor, body, autosol ja d va typ d hela så nu kan man göra lite en stund