Pojkar pojkar pojkar, sluta kivas! Kommer och spelar upp er på läktarn båda två!
hrmmm låter stort när katen skiter!
Haha! Du vet att kör man volvo så tycker dom så synd om en att man får ha micen i porten!
hahaha.... nu ska jag dra ner på byn å basa lite! Marknad å skit här och de stod massa epa pojkar å spela på full mutter så jag ska visa dom tänkte jag! hoppas grejerna håller nu då
okej.. näe mora tror jag inte det blir.. har dåligt med pengar nu så det lär juh inte bli bättre precis innen löning.. hehe.. bollnäs nästa.. näe spl basen är såld den.. 18"aren är kvar.. hehe.. nytt bygge vet jag inte. göra om lite iallfall... men man vet aldrig vad man får för sig för dumma ideér.. spelade alldeles för lågt med öppna dörrar.. så det blev juh bara en 3dje plats i gävle.. och det duger juh inte för en nybörjare det eller..
okej.. näe mora tror jag inte det blir.. har dåligt med pengar nu så det lär juh inte bli bättre precis innen löning.. hehe.. bollnäs nästa.. näe spl basen är såld den.. 18"aren är kvar.. hehe.. nytt bygge vet jag inte. göra om lite iallfall... men man vet aldrig vad man får för sig för dumma ideér.. spelade alldeles för lågt med öppna dörrar.. så det blev juh bara en 3dje plats i gävle.. och det duger juh inte för en nybörjare det eller..
Blir inget i Mora ändå! okej de va synd,va lite sugen på spl basen. aha... ja åt mig VA det tvärsom,spelade högre med öppet! Men nu har jag förhoppningsvis rått bot på de... ses i Bollnäs!!!!!
Hämtar nya monoblocket i morrn! meeeer effekt,sviker ej Sundown så de blir ett annat Sundown steg! Sen är det lite mer moddning av lådan sen är jag nog fit for fight...
Hämtar nya monoblocket i morrn! meeeer effekt,sviker ej Sundown så de blir ett annat Sundown steg! Sen är det lite mer moddning av lådan sen är jag nog fit for fight...
Watch out eriksson84!
se upp för vadå? nu ska inte du vara sån eller.. finns fler db 5000 steg till salu hahaha och så finns det gott om mds basar.. *mobbas*... men tror fan att jag behöver byta generator på bilen innan bollnäs min stackare brjar nog ge upp nu tror jag.. inte lätt att vara orginal skriker han så en 100amp så ska jag nog öka lite igen för var och provade idag och kom bara upp i 150.6 och sög slut på batteriet alldeles för fort..
men du jag tycker du har alldeles för lite updateringar just nu besätta vad du pysslar med för skoj nu..
Varit och hämtat nya steget idag! Blev ett Sundown Audio saz-3500d tyvärr inget kort på det just nu men det kommer. Blev ett par rätt maffiga 12" basar oxå,Sundown Audio Nightshade 12.. Monterat steget i bilen och fy fan vilken jävla skillnad det blev,hoppas det ökar lite nu då ochså.
Från USA.. Finns en kille som heter Jerry som tar hem dom! enda återförsäljaren än så länge i Sverige eller tom Norden tror jag av Sundown. Dock så är dessa till salu också men dom är inte gratis!