tjenare! eftersom intresset för lokala bilstereotävlingar har ökat, så hänger vi på och kommer under 2010 att arrangera ett antal bilstereo-kvällar/dagar. Vi tävlar med Emma-reglementet (SCC) dvs en lättare installationsbedömning, och poängsättning. Mer om SCC hittar ni på www.bilstereoforbundet.se eller så fråga ni mej. Tävlingarna är på ljudbyggarens bakgård i helsingborg. Startavgift 100 KRONOR De angivna dagarna är:
onsdagstävlingarna börjar kl18;00. Den som tävlar på alla Ljudbyggarens tävlingar, presterar högst resultat på något av dessa event kommer att vinna MOSCONI AS 300.2 SILVER! värde 7695:-!
jag vill hälsa alla varmt välkomna!
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)
inför elmia, kör vi starten, det är många som vill, men inte vågar. detta är perfekt innan elmia. för på elmia ska man ju visa vem man är. se till o göra en provning innan!!
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Får man mäta en gång eller flera gånger på startavgiften ?
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Får man mäta en gång eller flera gånger på startavgiften ?
haha kommer du så har man ingen chans.
Säg inte det, ny bil, nytt bygge....så vem vet....
så om jag förstått detta rätt. Jag tänker tävla i mini street 20k. Då innebär det att jag som har enkel 12" kan möta någon med betydligt större/fler basar sålänge deras system inte överskrider 20k?
så om jag förstått detta rätt. Jag tänker tävla i mini street 20k. Då innebär det att jag som har enkel 12" kan möta någon med betydligt större/fler basar sålänge deras system inte överskrider 20k?
TJA det stämmer de du skriver, så länge man inte överskrider 20000 i det TOTALA priset så får du ha vad du vill, förutsatt att basar och slutsteg är placerat bakom baksätet.
TJA det stämmer de du skriver, så länge man inte överskrider 20000 i det TOTALA priset så får du ha vad du vill, förutsatt att basar och slutsteg är placerat bakom baksätet.
Okej då kanske man ska lägga i andra baslådan iaf. Men hur är det med baksäte. jag har en volvo 740sedan. Baksätet är inte fällbart är det förbjudet att ta av det vid mätning då?