3420
Sök

Är Turbo performance club deklaen tonad i bakrunden ?

55 Inlägg
23 februari 2010
Trådstartare
som jag fråga i rubriken, är turbo performance dekalen redan tonad i bakruden "orginal" ? Eller måste man sätta ditt en toningsfilm annan man sätter dit den ?

fåååågel

4 822 Inlägg
23 februari 2010
det är utskuren text så vill du ha tex svart bakgrund så får du fixa det själv.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

55 Inlägg
23 februari 2010
Trådstartare
Christian S skrev:

Okej, för alla bilar jag sätt med dekalen har svart bakrund.. hur fixar man det då ? sätter toningsfilm ?

fåååågel

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
8 251 Inlägg
23 februari 2010
jimbom skrev:
Christian S skrev:

Okej, för alla bilar jag sätt med dekalen har svart bakrund.. hur fixar man det då ? sätter toningsfilm ?

Är det inte bara den vanliga toningen i själva rutan du ser då? Den gör ju i de flesta fall att det ser ut att itta en svart film bakom.

41 Inlägg
23 februari 2010
Gör så att du sätter svart film på insidan av rutan i fram så stor du vill ha. sen sätter du ju den utskrivna texten på utsidan. Så får du som du vill ha.

V o L v O

3 Inlägg
8 april 2010
Hur sätter man enklast dit sin turbo performance club text på framrutan så att det ser snyggt ut? smile Nån som har några tips och råd att ge?

Mvh John

Rekondare
254 Inlägg
8 april 2010
_volvo89 skrev:
Hur sätter man enklast dit sin turbo performance club text på framrutan så att det ser snyggt ut? smile Nån som har några tips och råd att ge?

Mvh John

Mät och se till att du får den på mitten och att den blir rak wink haha

3 Inlägg
8 april 2010
Något annat bra förslag? Än det jag har fått. wink

41 Inlägg
15 april 2010
Är bara att mäta och markera upp med tejp eller va du nu har. sen att ni är två som sätter dit den och kanske en tredje som står framför och vrålar upp eller ner osv. är vell de enklaste

V o L v O

Sök