Då var det dags får RC´s karavan från Göteborg till elmia mässan. då det enligt tradition varit så att man åkt tidigt på morgonen så kör vi likadant i år!
Samlig på Åbyparkeringen kl 07:00 med avgång kl 07:15
Vi kommer att ha en ledar bil samt en bil längst bak. - ingen bus körning - i karavan åker man på led inte med massa omkörningar och raceande i karavanen.
Vi kommer även att stanna till i Jäära där vi har en frukost paus på ca 30 min.
Då var det dags får RC´s karavan från Göteborg till elmia mässan. då det enligt tradition varit så att man åkt tidigt på morgonen så kör vi likadant i år!
Samlig på Åbyparkeringen kl 07:00 med avgång kl 07:15
Vi kommer att ha en ledar bil samt en bil längst bak. - ingen bus körning - i karavan åker man på led inte med massa omkörningar och raceande i karavanen.
Vi kommer även att stanna till i Jäära där vi har en frukost paus på ca 30 min.
Tidigt naaahh e man född till Gearhead med bensin i blodet så finns det inget tidigt eller sent att se på läckra bilar osv och självklart skall man ju åka med up Rickard. 850 T5 Wine röd
Haha sant men tycker elmia börjar bli lite tråkigt tyvärr bara. Alltid samma bilar och bara massor av gräsligt fula stylingpaket på varenda bil:( men det riktig roliga börjar ju på kvällen när bilarna börjar röra på sig
Haha sant men tycker elmia börjar bli lite tråkigt tyvärr bara. Alltid samma bilar och bara massor av gräsligt fula stylingpaket på varenda bil:( men det riktig roliga börjar ju på kvällen när bilarna börjar röra på sig
nu tycker jag du är lite tjinkig krille =P jag anmäler dig till karavanen nu!