SAAB 9000 2.3T Classic -98 med Aero packet och jubileums skinn stolar. ca 22 000 mil, 99.8% rostfri, Maptune steg 2 (250hk 390Nm), Simons 2,5" sportavgassystem, JR Sportluftfilter, sänkt 40mm med H&R fjädrar, nya bromsbelägg, ny servad med riktigt helsyntets olja, nyare växellåda med Aero koppling, shortshifter, 17" Borbet Type-E fälgar och mkt fina vinterdäck på plåtfälg. Ny skattad o besiktigad
Dåligt: Sprucken vindruta, liten buckla på förardörr.
Är i valet och kvalet på om jag ska sälja eller behålla min Volvo S70 2.5T -98. Vad tror ni jag kan få för den? Bilen är i riktigt fint skick! ingen rost alls nästan. Dock har den rullat ganska långt 34.000mil. Men det är något som verken syns eller märks. Mycket är gjort på bilen, info finns på min sida.
Är i valet och kvalet på om jag ska sälja eller behålla min Volvo S70 2.5T -98. Vad tror ni jag kan få för den? Bilen är i riktigt fint skick! ingen rost alls nästan. Dock har den rullat ganska långt 34.000mil. Men det är något som verken syns eller märks. Mycket är gjort på bilen, info finns på min sida.
Jag är lite sugen på att byta bil och undrar vad ni tror att denna V70 är värd? Är en GLT med automatlåda och helskin. Gått 22000 mil och är välservad. Vinterdäcken är 5 månader gamla och sommardäck har jag på 18" oxå 5 månader gamla. Vet dock inte om de ska ingå vi en affär. Den har den vanliga utrustningen som en GLT ska ha, med orginal stereo osv. Bilen är i bra skick, finns några stenskott på motorhuven och lite rost vid hundbenet. Nederkant på bakluckan är lite rostig, någon tidigare ägare har försökt lacka om, men det börjar släppa nu. Vingen är tyvärr stulen nu, men det blev inga skador på bilen. Drar det ner priset något?? I gengäld har bilen XC grill och R galler vid dimljusen. Jag har haft bilen i ett år, och den ska besiktas innan sommaren. Vad tkr ni är lämpligt pris om jag lägger ut den på blocket? Tacksam för så många svar och synpunkter som möjligt.
Mercedes W124 200e Kombi -95 22xxxmil Manuell låda 5ägare med mig, dock privatimport -99 Relativt fräsh i lacken, väldigt lite ytrost på bakluckan. Ena bakdörren dock lite skrapad, inget allvarligt. Airbag förare/passagerare ABS Fin invändigt. 15" alu sommar/vinter 3 extraljus elhissar fram elbackspeglar
SAAB 9000 2.3T Classic -98 med Aero packet och jubileums skinn stolar. ca 22 000 mil, 99.8% rostfri, Maptune steg 2 (250hk 390Nm), Simons 2,5" sportavgassystem, JR Sportluftfilter, sänkt 40mm med H&R fjädrar, nya bromsbelägg, ny servad med riktigt helsyntets olja, nyare växellåda med Aero koppling, shortshifter, 17" Borbet Type-E fälgar och mkt fina vinterdäck på plåtfälg. Ny skattad o besiktigad
Dåligt: Sprucken vindruta, liten buckla på förardörr.
JAG TYCKER MAN SVARAR PÅ BILEN ÖVER EN INNAN MAN LÄGGER UT SIN EGEN ELLER?
Perzzon90
Tror nog du hade kunnat få mellan 40-80 000, handlar mest om vem som köper den
15800 Svensksåld Servicebok till 10 000, och nydligen börjats om igen på 15700 AC kyler Elhissasr Vinterdäck på 17" aerofälgar MYCKET bra mönster Sommardäck på 17" Vectorfälgar, godkända däck. 2-4mm.
jag är skitsugen på att veta vad folk skulle kunna tänka sig ge för min, på blocket är det så jävla varierat att det skiljer 7-80 000 mellan liknande bilar... Så vad tror ni jag skulle kunna få för min folk ?