Då "The Hearse" har hittat tillbaka till mig, så tänkte jag det kunde vara "roligt" att se vad ni gissar på i pris.
Nu vet jag iofs precis vad jag tänker begära och vad jag ska ha, men iaf.
Audi A6 2002 (facelift) 2.4 V6 med CVT-lådan.
35000mil.
Lider -inte- av problemet att motoroljekontot överstiger bensinkontot.
Går kanon i motor och låda.
Standardservice gjord i april/maj (olja, oljefilter, luftfilter) 2017. Multirem och spännare byttes samtidigt.
Service på lådan gjordes april/maj 2016
Nya skivor + ok + klossar + bromsslangar bak hösten 2016
Nya skivor + klossar + slangar fram våren 2016
Kamrem ska bytas nästa gång vid 43-44K mil (en stund kvar alltså)
Helskinn "Valcona" - Beige om man så vill
Mittarmstöd fram
S8:ans treekrade sportratt
Belysningspaket
Fabrikstonade rutor från b-stolpen och bakåt
Fungerande AC
Negativt; rost i framdörrarna. Det har inte "tagit sig igenom" än, utan det har börjat bulla sig. Elhissarna bak är urkopplade då de en gång av...hundra inte vill stängas. Och självfallet har den faceliftens missfoster till kombiinstrument; det fungerar, men nålarna står fel på skalan; Vid tändningspåslag hoppar ex.vis tempmätaren upp till 80c. När motortempen är 90c står den således på 110c; 20c fel. Tankmätaren visar en halv tank för mycket; när den visar strax under full tank, är där alltså ungefär halv tank kvar (varningen fungerar som den ska dock). Och samma sak med voltmätaren. Oljetemp, varvräknaren och hastighetsmätaren fungerar dock som de ska.
Nybesiktigad, och rullar till 2018-09-30. Skattad till 2017-10-31
Står på samma fälgar som på bilden, medföljer dubbade vinterdäck på plåtfälg. Har iofs en uppsättning 18" som kan åka med.