Precis brevid där äckeltjejerna krockade stod det en orange extrahuv och väntade. I en så långsam övning trodde väl ingen att det ska behövas. Uppgjord krock?
Men ändå fortsatte dom köra med den skadade huven?
Den huven som stod brevid var väl ändå inte till en 740
Kollade inte så noga, kanske var lite annorlunda om jag tänker efter. Men eftersom de filmade när bilen krockat bakifrån och man fick se en orange huv brevid den var det första tanken att bilen tappat huven. När jag sedan fick se att huven satt kvar så fanns fortfarande tanken att det automatiskt var en 740-huv. Skumt dock att det stod en orange huv just där emot kranen, kanske för att lura tittarna? Kan ju vara en slump att de villa ha något mot den och det blev en orange huv.
Dom kan ju mycket väl ha haft en i reserv utifall en grövre skada. Dom får nog vara beredda på lite allt möjligt personalen. Speciellt dom uppe i luften:P
tanke på hur kamera gubben lät så betvivlar jag att han räknade med att en dum idiot j-vel får något tokspel och väljer att köra runt med luvan nerdragen för ögonen och helt utan hjärna sätter gasen i botten åt ett annat håll än vad dom borde kört
förstår ärligt inte hur någon kan vara så blåst och dessutom ha ett körkort dom borde klippa kortet direkt
känns tyvärr så typiskt att det är en blond tjej som gör på detta sättet skriker håller för ögonen och släpper ratten och plattan i mattan
Alltså... Blondinerna borde få titeln "Sveriges Värsta Bilförare" direkt. Tanken slår ju en om det inte är så att dom bara spelar. För egentligen; kan man köra så jävla dåligt och vara så jävla dum i huvudet? Igår tog ju alla priser. Föraren håller ner luvan över ansiktet och ber sin kompis berätta åt vilket håll hon ska svänga. Det enda är att kompisen också drar ner luvan över ansiktet, vilket resulterar i att föraren bara gasar och kör rakt fram rätt in i en kran och är bara ett fåtal meter ifrån att klippa en fotograf som sitter där.
Alltså... större idioter får man leta efter. Förstår om domarna blev förbannade. Visst, det var jävligt underhållande. Men jag ser hellre att folk med epilepsi ska få köra bil jämfört med dom där blondinerna. Det skulle antagligen innebära en mindre trafikfara liksom...
Den där som gillar att gasa gjorde ju inget för att ta det lungt den första tiden för att få åka hem med värdefullt pris. Hade det varit seriöst hade de nog skärpt sig för att ha chans att vinna "mopedbilen".
Bloninerna fattar jag inte hatet mot, spelar ju skitbra! Visserligen kan de säkert vara blåsta på riktigt men som dom är kan ingen människa vara.
Fick ett mejl inför förra säsongen eller när det var med frågan om jag var intresserad av att delta? Någon mer som fick? Tyvärr skulle nog många jag känner tycka att jag skulle passa...
inte f-n kan man spela så blåst helt omöjligt om man har någon skam i kroppen
jag skulle iallfall inte vilja bli ihåg kommen som den dummaste personen i sveriges historia typ
Den där som gillar att gasa gjorde ju inget för att ta det lungt den första tiden för att få åka hem med värdefullt pris. Hade det varit seriöst hade de nog skärpt sig för att ha chans att vinna "mopedbilen".
Bloninerna fattar jag inte hatet mot, spelar ju skitbra! Visserligen kan de säkert vara blåsta på riktigt men som dom är kan ingen människa vara.
Fick ett mejl inför förra säsongen eller när det var med frågan om jag var intresserad av att delta? Någon mer som fick? Tyvärr skulle nog många jag känner tycka att jag skulle passa...
Tror inte dom skulle riskera livet på 2 fotografer om det var "fake" allting !!!
"Det reder sig, sa kärringen som sket i såsen!"
Volvo the intelligent choice
Min flickvän var med som codriver förra året och jag kan säga att det är med största säkerhet INTE uppgjort! Visst att nån kanske överdriver, men det är långt ifrån uppgjort och dom flesta misstagen som sker, sker naturligt om man säger så!
MVH/Jon
Har dom kameror uppsatta överallt också då? Är ju mer uppgjort än Scrubs.. för väldigt vilken bra tajming dom har annars, att sätta upp en kamera exakt på den där lyckstolpen, och precis då kommer en som är med i programet och nuddar till den..oj så naturligt.. var dock kanske inte en lyckstolpe men va en sån händelse i förra programet..nej, du har nog fått en del pengar för att springa runt och säga att det inte är uppgjort..haha
Lyktstolpe? De var ju en kran som man använder vid inspelningar........
Har dom kameror uppsatta överallt också då? Är ju mer uppgjort än Scrubs.. för väldigt vilken bra tajming dom har annars, att sätta upp en kamera exakt på den där lyckstolpen, och precis då kommer en som är med i programet och nuddar till den..oj så naturligt.. var dock kanske inte en lyckstolpe men va en sån händelse i förra programet..nej, du har nog fått en del pengar för att springa runt och säga att det inte är uppgjort..haha
Lyktstolpe? De var ju en kran som man använder vid inspelningar........
Mvh Tommy
Alltså inte 2010. Samt nu i eftertanke kan det ha varit en bil denne körde på. Iaf något föremål som stod vid en vägkant vill jag minnas, så var det en kamera och närbild på just den delen när bilen snudda till. Det är ju verkligen inte uppgjort..nejnej.
Förra programmet var förra veckan Men ok. Ja jag tror till 99% också att det är uppgjort.
Alltså inte 2010. Samt nu i eftertanke kan det ha varit en bil denne körde på. Iaf något föremål som stod vid en vägkant vill jag minnas, så var det en kamera och närbild på just den delen när bilen snudda till. Det är ju verkligen inte uppgjort..nejnej.
Förra programmet var förra veckan Men ok. Ja jag tror till 99% också att det är uppgjort.
Mvh Tommy
Ja du har delvis rätt, beror på hur man ser det Har inte orkat kollat på något avsnitt detta år, blir bara irreterad över hur tvbolaget tror att vi är så lättlurade. Usch nej, finner inget underhållande alls..tittar häldre på typ..flinta
Nej flinta? Kolla hellre på antikrundan på SVT som går samtidigt, det gör jag
Min flickvän var med som codriver förra året och jag kan säga att det är med största säkerhet INTE uppgjort! Visst att nån kanske överdriver, men det är långt ifrån uppgjort och dom flesta misstagen som sker, sker naturligt om man säger så!
MVH/Jon
Jo 100.000kr fick jag, TV3 är säkert jätteintresserade av vad folket på garaget.org tror....
Det är inte uppgjort, det är inget manus som dom åker efter! Tror ni inte att det skulle ha kommit fram isåfall, då det ändå gått några år på TV??? Jag har ju själv varit där o sett det och ja dom har kameror i stort sett överallt för att just få med sånna missar eller grejor som deltagarna hittar på.... Sen att mupparna som är med överdriver en aning(ibland mer än så) kan jag hålla med om men det är ju en helt annan sak! Det är ju inte TV3's fel direkt att folk vill spela apa på tv...
MVH/Jon
Jo 100.000kr fick jag, TV3 är säkert jätteintresserade av vad folket på garaget.org tror....
Det är inte uppgjort, det är inget manus som dom åker efter! Tror ni inte att det skulle ha kommit fram isåfall, då det ändå gått några år på TV??? Jag har ju själv varit där o sett det och ja dom har kameror i stort sett överallt för att just få med sånna missar eller grejor som deltagarna hittar på.... Sen att mupparna som är med överdriver en aning(ibland mer än så) kan jag hålla med om men det är ju en helt annan sak! Det är ju inte TV3's fel direkt att folk vill spela apa på tv...
Menade inte bara på Garaget, dock var det ironi också. Jo ja okej, visst dom kanske har riktigt dyra tvkameror uppsatta på varje lyktstolpe och vid alla möjliga hinder som kan uppstå..har dom säkert ja
Det var en smula ironi i det jag skrev också! Nej det har dom verkligen inte, men dom har kamera bilar som följer med och utställda kameramän på ställen där dom "känner på sig" att skulle kunna hända nåt.. Men du får tro vad du vill! Jag VET ju iaf hur det ligger till!