Helt tokgrymt projekt du har. Älskar orginalmätarna och alla andra orginaldelar du lyckas få tag på riktigt fin. Blir klockrent när du får nya plåtar också.
Ja tyckte det va tid för en liten uppdate! har inte hänt så mycket på sistone, men nu igår fick man ett bra erbjudande som man inte kunde tacka nej till =P~
Blev en Helchromad grill i nyskick En R-sport Läderratt med nav, inga sprickor eller märken:) Samt en elantenn , volvos orginal!
Ratten ska monteras te veckan, bilder kommer då!
dock tyckte jag grillen gjorde en hel del:) blev en helt annan bil!
Elantennen också ny nyskick:) ser inte ens att den e använd!
Riktigt fin du. Men Ska du bara göra så den ser ut som riktigt fint original skick? Det har jag fattat det som. Men ska det senare möjligtvis bli en utställningsbil ?
föresten om du ska sätta dit extra lysen gör då som en snubbe jag såg igår, han hade extra lysena innanför grillen med svart glas så de syndes inte så väl på utsidan men det var rätt så nice faktist (vet ej om det får plats i din bil dock)
Tid för en uppdate då! inte hänt så mycket, testat åh kolla hur vingen satt. Sen tog jag även bort bakjulasin, tytckte inte dne passa in efter övervägande
Väldigt snygg har en 745a som va nästan helt org när jag fick den av en granne men kofångare och ena tröskel hade fått sig en smäll så har den som ungdoms bil men inte svårt att få orginal om jag vill. inte en rostfläck va det på den tkr att jalusin gjorde sig bra på din bil, se till att det inte går till överdrift med mätarna och ha bara dom som har rätt uppgift i din så du inte stoppar i turbo mätare bara för att. finns det inte dörrsidor utan hål så man slipper pluggarna? vore snyggt iaf. men du har fått en riktig finish på den iaf
Har inte hänt så mycket:) fått inhandlat ,mig en digitalkamera nu, då bilderna innan va tagna med mobil, blev klart en stort skillnad:) eller va tycker nu? nu ser man bilens riktiga finisch!
Liten uppdate då:) va på skroten idag och plocka ur skinninredningen! Som ska in i min 240:) tyckte den hade klarat sig relativt bra! eller kanske har fel? jaja jag e nöjd ialafall för 400 kr:)
Tog även en till varvräknare,2 st mätarsarger, sen hitta jag även en till armstöd med 2 mugghållarplatser fram åh bak, sen plocka jag nackstöd i skinn åh mattor m.m
bara och tvätta ren inredningen med barnängentvål och en fin nagelborste för att komma åt överallt, sedan återfetta den så kommer den hålla många år till