3362
Sök

Nya stolar i e30

116 Inlägg
8 mars 2010
Trådstartare
Hej! funderar på att byta mina framstolar i min bmw e30 touring -94 då det lider av den klassiska e30-sjukan (tyget trasas sönder) och undrar då om det finns stolar från andra bmw-modeller som passar eller går att pilla dit utan några större modifieringar? smile typ e36 stolar smile

Tacksam för bra svar!

MVH//Jesper

God made the sky blue and white for a reason, he loves BMW ;)

116 Inlägg
9 mars 2010
Trådstartare
ingen som vet vilka andra stolar som passar?

Bmw-4-ever
107 Inlägg
9 mars 2010
Tja
jag har sett en här på garaget som hade e36 storlar i sin, kommer ej ihåg vem emn skall kolla runt.

Mvh Fredrik

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white.."

116 Inlägg
10 mars 2010
Trådstartare
F_Lundberg skrev:
Tja
jag har sett en här på garaget som hade e36 storlar i sin, kommer ej ihåg vem emn skall kolla runt.

Mvh Fredrik

ja gärna! smile har funderat på e36 stolar då de finns ett par e36:or på skroten där ja praktiserat

MVH//Jesper

40 Inlägg
10 mars 2010
Tja. Jag har e36 skin stolar i min e30 och dom är nästan bult on. man behöver bara göra 2 st järn till dom bakre fästena så man flyttar bulthålen lite. Mycket enkelt gjort

Bmw-4-ever
107 Inlägg
10 mars 2010
nu blev jag sugen me, du har inga bilder på hur det blev och hur du moddiferade??

Mvh Fredrik

40 Inlägg
10 mars 2010
F_Lundberg skrev:
nu blev jag sugen me, du har inga bilder på hur det blev och hur du moddiferade??

Mvh Fredrik

kan ta några bilder nästa gång ja är uppe vid bilen. Men det är väldigt simpelt bara plattjärn med 2 hål i men det passar som handen i handsken och stolen sitter som gjutet

116 Inlägg
10 mars 2010
Trådstartare
widebody skrev:
F_Lundberg skrev:

Mvh Fredrik

kan ta några bilder nästa gång ja är uppe vid bilen. Men det är väldigt simpelt bara plattjärn med 2 hål i men det passar som handen i handsken och stolen sitter som gjutet

låter riktigt gött! big_smile å lägg som sagt upp en bild bara förstår exakt hur du menar men vill se de in action tongue

MVH//Jesper

Bmw-4-ever
107 Inlägg
19 mars 2010
När kommer bilderna??

Mvh Fredrik

Sök