3858
Sök

Vill bygga en egen bas. Hur gör jag?

Avstängd
1 106 Inlägg
2 juni 2006
Trådstartare
Vilka högtalarmärken e bättre än Blaupunkt. Fler råd tack!

Livet startar vid 220 km/h

326 Inlägg
4 juni 2006
tycker du ska satsa på ett par dyra 6x9or i hatthyllan i stället! låter offta lika bra som en liten bas! satsa på ett dyrt paket med slutsteg!

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

Avstängd
1 106 Inlägg
4 juni 2006
Trådstartare
merca_ skrev:
tycker du ska satsa på ett par dyra 6x9or i hatthyllan i stället! låter offta lika bra som en liten bas! satsa på ett dyrt paket med slutsteg!

Är blaupunkt ett dåligt märke? 6/9:or får det bli istället för en baslåda.

Byggare
202 Inlägg
4 juni 2006
Personligen tycker jag inte om blaupunkt av olika skäl. Dom här skulle jag rekomendera: http://www.mds.se/?artnr=280069
Men då behöver du ett steg om du vill att dom ska spela fullt ut.

/Tomas
Senast redigerat av rallytompa (4 juni 2006)

<-- En silver grå misil, en bomb i motsatt fil

1 634 Inlägg
4 juni 2006
Efter att ha läst dina inlägg  tycker jag inte du skall ge dig på någonting som har med elektronik att göra. I all vänlighet, skrapa ihop dina pengar och åk till en bilstereo butik och be dom fixa något, snacka inte ens om märken, det är bättre att butiken själva får välja så att du får ut max för dina pengar.

Folk försöker hjälpa dig här, men du lyssnar inte, du har fortfarande inte nämnt vad din budget är, eller någonting egentligen.

Numera Saab 9-5 Aero -00

781 Inlägg
5 juni 2006
andreas_gbg_ skrev:
Efter att ha läst dina inlägg  tycker jag inte du skall ge dig på någonting som har med elektronik att göra. I all vänlighet, skrapa ihop dina pengar och åk till en bilstereo butik och be dom fixa något, snacka inte ens om märken, det är bättre att butiken själva får välja så att du får ut max för dina pengar.

Folk försöker hjälpa dig här, men du lyssnar inte, du har fortfarande inte nämnt vad din budget är, eller någonting egentligen.

håller med.. kan du inte lysna så kan de lika gärna va

ingen aning
687 Inlägg
5 juni 2006
har du inga kompisar som kan hjälpa dig komma och välja vid högtalare och enhet vid nån butik
om inte så skulle jag gå till en försäljare och ha dom att plocka ihop ett packet åt dig, som andreas_gbg_ skrev:

även zebran har sina fläckar

Avstängd
1 106 Inlägg
5 juni 2006
Trådstartare
Jag ska tänka på saken. Tack för svaren. Allihop.

1 453 Inlägg
5 juni 2006
Saabare skrev:
Jag ska tänka på saken. Tack för svaren. Allihop.

Om du är intresserad av 6x9or så kan jag tipsa med DLS R964 med riktningsbara skrikare. Vad har du för övrig ljudutrustning?

Avstängd
1 106 Inlägg
5 juni 2006
Trådstartare
Då du kollade på min Saab. Nu är bilen låst. Då skerv jag Saab original AS2. Jag har original stereo o högtalare.

Sök